Tüketici olarak bana en az zararı dokunacak olan marka mantığında Honda... Türkiye'de hem kanun koyucuların aymazca izledikleri politikalar yüzünden, hem de biraz da şirketlerimizin de elini yeterince taşın altına sokmaktan imtina ettiklerini de düşündüğümden bu yorumu yapıyorum. Bundan bir önceki motorum olan Honda NX4 Falcon, madem Euro normlarına uyumsuzluğundan dolayı ülkemize getirtilmeyecekti.
Neden bu kadar kısa vadede tezgahta kaldı? Ben "Tam aradığım uzun vadeli enduro motorumu buldum!" diye sevinirken ortalıktan kayboldu. Neden uyarılmadık?
En büyük hatayı bence Honda yapmakta ve hala ÇİFT SİLİNDİRLİ ve 1.000 cc. lik ağabeyinin yapısına sahip Honda Varadero 125cc. yi Türk tüketicisinin hizmetine sunmuyor? Belki ben pahalı olacağını bildiğim halde "kaliteli ve UZUN vadede şehirde, hafta sonu gezilerimde göğsümü gere gere, UZUN yıllar boyu, arkamda nasılsa Honda'nın yaygın servis ve parça deteği var." diyebileceğim bir model istiyorum.
Yani efsane Africa Twin ve Transalp gibi bir istikrar abidesi istiyorum çeyrek asır kullanilebilen. Honda Türkiye, artık bu tüketici refleksini okumalıdır bence...
Gene de otomobil deki seviyeye ulaşmasını canı gönülden dilediğim motosiklet sektöründe kötünün iyisi diyebileceğim. "Honda" yı tikledim
