Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
yamaha ybr 125-2006 ahan da bu
08102009588l.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben motosiklet almadan önce atmıştım oyumu Kymco'ya ama:mrgreen:
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Asya motor 150t1 kullanıyorum.Memnunum ama zamanla bu motor beni tatmin etmicek eminim :d
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
58
mondıal kullanıyorum cunku su an pıyasanın en uygun fıatlı ve kendıne gore kalıtelı motorsıkletı bence
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
9
merhaba arkadaslar, minsk 125 e genellikle kırsalda kullanıyorum motorumu bir sorun yaşamadım .
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
1262 kişi oylamaya katılmış ama güzelim KTM kullanıcısı 1 tek arkadaşın olmaması çok tuhaf!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst