Ben motosiklet almadan önce atmıştım oyumu Kymco'ya ama:mrgreen:
Sadece Kymco değil,kullanmakta olduğum (üstelik oldukça eski bir markadır) Daelim ismi de ankette yer almıyor:farao:Scooter denilince bütün dünyada ilk akla gelenler arasında KYMCO markasıda var ama bizim modun aklına gelmemiş.