- Katılım
- 5 Eyl 2005
- Mesajlar
- 283
Ya fuarda toplu alım olayı çok mantıklı bu konuyu açmak lazım biraz mesela ben jınlun 250-5 düşünüyorum varsa başka arkadaşlar beraber hareket edlim
arkadaşım aç bir forum jinlun 250 almayı düşünenler diye o forumda toplanırsınız işte fuarada topluca gidip konuşursunuzdesertnight' Alıntı:Ya fuarda toplu alım olayı çok mantıklı bu konuyu açmak lazım biraz mesela ben jınlun 250-5 düşünüyorum varsa başka arkadaşlar beraber hareket edlim
haykır be olcayım.Bu arada yıllardır içimde dert olan bir şeyi haykırmak istiyorum....
BEN FUARA İLGİLENDİĞİM ARACI YADA ALETİ GÖRMEK VE İNCELEMEK İÇİN GİDİYORUM. ÜSTÜNDE İÇİNDE YADA YANINDA DURDUĞU ARACIN NE OLDUĞUNU BİLE BİLMEYEN SALAK ÇIPLAK KARILARI GÖRMEK İÇİN DEĞİL!!!
Motosiklet.net stand ını görmek isterdim ...FUARDA
Skullhunter' Alıntı:Fuar zamanı bir org. yapılıp hep birlikte gidecegiz. Ama tavsiyem haftaici gidin yoksa motorları inceleme fırsatı kalabalıktan dolayı olmuyor. iki fuar olması gercekten ilginc olacak bence bu ilgiyi biraz azaltacak genelde butun firmalar iki fuarada katılacak ama tum modellerinden her iki fuara da koyacaklarını sanmıyorum...
Gecen senelerde fuara org.larında toplu halde içeri giriyorduk ve motorları gorunce herkes kendinden geciyor ve dort bir tarafa dagiliniyordu. Fuar oncesi ve sonrası bir yerde toplanım fuar kritikleri yapmak daha zevkli oluyor.
Birde fuara gitme sebebleri cok komik.
Gerçek motorcu: Yeni modelleri görmek , kendin aksesuar ya da yedep parca satın almak.
Gereksiz1: Bütün fuarlara gider broşür toplar resim cekilir ve evine doner.
Gereksiz2: Abi Honda standındaki mankeni gordun muuuu :farao:
aşağıdaki sekilde goruldugu gibi amac cok acık :cherry:
![]()