Hangi Fuara Gitmeli

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Ya fuarda toplu alım olayı çok mantıklı bu konuyu açmak lazım biraz mesela ben jınlun 250-5 düşünüyorum varsa başka arkadaşlar beraber hareket edlim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desertnight' Alıntı:
Ya fuarda toplu alım olayı çok mantıklı bu konuyu açmak lazım biraz mesela ben jınlun 250-5 düşünüyorum varsa başka arkadaşlar beraber hareket edlim
arkadaşım aç bir forum jinlun 250 almayı düşünenler diye o forumda toplanırsınız işte fuarada topluca gidip konuşursunuz
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
arkadaşlar internette %30 indirim hakkı saglıyor fakat bazı motosiklet vaya aksesuar firmaları ücretsiz davetiye variyor ben geçen sene bu sayede girmiştim bu seneki fuar içinde ücretsiz bilet varen bi yer duyarsam sizi haberdar ederim
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu ne biçim iştir arkadaşlar ya, aynı sektörden ve aynı genelde firmaların katılacağı iki ayrı fuar aynı haftada olur mu???

Olayları ve organizasyonları iyice takip etmeli ve teneke olan fuara gitmemeliyiz, böylece destek görmezler ve bizi eşşek yerine koyamazlar bir daha. Bu arada ne parası be, zamanı gelince ortalıkta bedava davetiye uçuşur. Para verilipde fuara gidilir mi hiç:silent:

Bu arada yıllardır içimde dert olan bir şeyi haykırmak istiyorum....

BEN FUARA İLGİLENDİĞİM ARACI YADA ALETİ GÖRMEK VE İNCELEMEK İÇİN GİDİYORUM. ÜSTÜNDE İÇİNDE YADA YANINDA DURDUĞU ARACIN NE OLDUĞUNU BİLE BİLMEYEN SALAK ÇIPLAK KARILARI GÖRMEK İÇİN DEĞİL!!!
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bu arada yıllardır içimde dert olan bir şeyi haykırmak istiyorum....

BEN FUARA İLGİLENDİĞİM ARACI YADA ALETİ GÖRMEK VE İNCELEMEK İÇİN GİDİYORUM. ÜSTÜNDE İÇİNDE YADA YANINDA DURDUĞU ARACIN NE OLDUĞUNU BİLE BİLMEYEN SALAK ÇIPLAK KARILARI GÖRMEK İÇİN DEĞİL!!!
haykır be olcayım.
dünya duysun sesini...
kim tutar seni...:queen:

bu ne len? haykırmak-maykırmak isterem?:cherry:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki her ikisideee
ama cnr ın daha kapsamlı olacağını duydum..:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar zamanı bir org. yapılıp hep birlikte gidecegiz. Ama tavsiyem haftaici gidin yoksa motorları inceleme fırsatı kalabalıktan dolayı olmuyor. iki fuar olması gercekten ilginc olacak bence bu ilgiyi biraz azaltacak genelde butun firmalar iki fuarada katılacak ama tum modellerinden her iki fuara da koyacaklarını sanmıyorum...
Gecen senelerde fuara org.larında toplu halde içeri giriyorduk ve motorları gorunce herkes kendinden geciyor ve dort bir tarafa dagiliniyordu. Fuar oncesi ve sonrası bir yerde toplanım fuar kritikleri yapmak daha zevkli oluyor.

Birde fuara gitme sebebleri cok komik.
Gerçek motorcu: Yeni modelleri görmek , kendin aksesuar ya da yedep parca satın almak.
Gereksiz1: Bütün fuarlara gider broşür toplar resim cekilir ve evine doner.
Gereksiz2: Abi Honda standındaki mankeni gordun muuuu :farao:
aşağıdaki sekilde goruldugu gibi amac cok acık :cherry:


051129foto1jw.jpg
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Al işte, ben boşuna mı diyom karı istemiom diye :cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
şimdi çocuk honda nın sele sini yakından inceliyo bunda ne var... centilmenlik gereği kızada kalk diyemiyo... böle yanlış anlaşılmalar oluyo haliyle oysa asıl amaç selede kullanılan metaryel vinlex mi derimi onu anlamak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter' Alıntı:
Fuar zamanı bir org. yapılıp hep birlikte gidecegiz. Ama tavsiyem haftaici gidin yoksa motorları inceleme fırsatı kalabalıktan dolayı olmuyor. iki fuar olması gercekten ilginc olacak bence bu ilgiyi biraz azaltacak genelde butun firmalar iki fuarada katılacak ama tum modellerinden her iki fuara da koyacaklarını sanmıyorum...
Gecen senelerde fuara org.larında toplu halde içeri giriyorduk ve motorları gorunce herkes kendinden geciyor ve dort bir tarafa dagiliniyordu. Fuar oncesi ve sonrası bir yerde toplanım fuar kritikleri yapmak daha zevkli oluyor.

Birde fuara gitme sebebleri cok komik.
Gerçek motorcu: Yeni modelleri görmek , kendin aksesuar ya da yedep parca satın almak.
Gereksiz1: Bütün fuarlara gider broşür toplar resim cekilir ve evine doner.
Gereksiz2: Abi Honda standındaki mankeni gordun muuuu :farao:
aşağıdaki sekilde goruldugu gibi amac cok acık :cherry:


051129foto1jw.jpg

Sevgili Admin;
Bu organizasyon işi konusunda zamanlamayı iyi yapsak, buluşma öncesi sonrası vs. tam zamanlama gibi ayrıca giriş ücretinin akibeti konusunda netleştirsekte herkes ayrı telden çalmasa:cherry:
Güzel bir organizasyonla gitsek toplu olarak söle herkes parmak ısırsa.. Nası olur..Dosta düşmana karsı..:cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çok güzel olur, ayrıca giriş ücreti diye bişey yok, olmaz yani hallederiz :wiinkk:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Arkadaşlar diğer illerden gelen arkadaşlar için bir fikriniz var mı.Mesela ben Ankaradan gelecegim ve İstanbulu hiç bilmiyorum. Eger organizasyona bizleri de dahil ederseniz Kaskımı montumu kapar artcı olarak katılabilirim.Hem fuarı bulana kadar iki gün geçirmem hem de net üyeleri ile tanışmış oluruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi bakalım yönetim uyuma organizasyona sahip çık..:cat: :rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
geçen seneki fuar bence iyi değildi (özellkle fiyatlar açısından)umarım bu seneki daha güzel olur.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İstanbul dışından gelecekler bi liste hazırlayıp bi otelle anlaşılabilir, yani illaki, 1 gece kalmak lazım günü birlik olmaz. Taksim civarında 3 yıldızlı bi otelde 50-60 ytl olur. Tabi 15-20 ytl yede var ama sabaha çıkma garantiniz yok :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst