Hangi Fuara Gitmeli

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ben büyük ihtimalle fuarda kask ve ehliyet satıyor olacağım.:bounce:
beklerim...:queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Arkadaşlar, duyduğum kadarıyla Lütfi Kırdar'da düzenlenen ilk fuara büyük markalar (Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, BMW, Harley, Aprilia, Piaggio vs vs) katılmayacaklarmış. Lütfi Kırdar'da düzenlenecek fuara pazara yeni giren çin menşeyli markalar katılacaklarmış. CNR'da düzenlenecek ikinci fuarsa geçen senelerde yapılan fuar gibi olacakmış hem malzeme ve aksesuarcılar katılacak hem de büyük üreticiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilnapoli' Alıntı:
Arkadaşlar, duyduğum kadarıyla Lütfi Kırdar'da düzenlenen ilk fuara büyük markalar (Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, BMW, Harley, Aprilia, Piaggio vs vs) katılmayacaklarmış. Lütfi Kırdar'da düzenlenecek fuara pazara yeni giren çin menşeyli markalar katılacaklarmış. CNR'da düzenlenecek ikinci fuarsa geçen senelerde yapılan fuar gibi olacakmış hem malzeme ve aksesuarcılar katılacak hem de büyük üreticiler.
valla o konu hakkında bişi işitmedim ilk senden duyuyorum
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyong' Alıntı:
İstanbul dışından gelecekler bi liste hazırlayıp bi otelle anlaşılabilir, yani illaki, 1 gece kalmak lazım günü birlik olmaz. Taksim civarında 3 yıldızlı bi otelde 50-60 ytl olur. Tabi 15-20 ytl yede var ama sabaha çıkma garantiniz yok :queen:


benim için sorun değil nasılsa ben bir gece mertte bir gece olcayda bir gecede erhanda kalıcam :cherry: fuar boyunca erhanın eve yerleşmeyi düşünüyodum ama şimdi ayıp olur diğer çocuklara :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gurzan' Alıntı:
ben büyük ihtimalle fuarda kask ve ehliyet satıyor olacağım.:bounce:
beklerim...:queen:
ehliyet satışının izmir temsilciliğini alabilirim burada ii gider hem hazır müşterilerim de var ne dersin :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
:cat: bencede toplu gitsek iyi olur ben kesin alacagım ya jinlun ya olursa regal taksitle olursa tabii :mrgreen: topic de yazılır herhalde ne zaman gidilecegi haberlerinizi bekliyorum selamlar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
59
arkadaşlar ben dün fuarın acılısına gittim cok vasat bi fuar. Adam gibi bikaç marka var. Honda Yamaha vs yok. Yuzde yetmişi çin malı motor vardı ben ikincinin daha iyi olacağını düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst