hadim, taşkent, kuş yuvası ve alanya gezimiz,

Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
topici hortlatayim :) bu pazar inş. bende gideceğim
mete han yinemi uzaklaştırıldın siteden yaw :)
 
Katılım
6 Ocak 2016
Mesajlar
1
DJV3mz.jpg
[/url][/IMG]

bu motosikletin kaderi uzun yol galiba:)şimdi bende ve hafta sonları yine aynı...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Taşkent rotası gitmek istediğim rotalardan. Sanki afganistandan geçiyor gibi mübarek :D
Güzel gezi olmuş elinize sağlık.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
çok muhteşem fotoğraflar manzaranın canlısı emininm çok daha güzeldir çünki fotoğraflarda o derinlik o duygu hissediliemiyor maalesef tabrikler alanya-gündoğmuş yolunada bir gidin ülkemizde çok yer,yol gördüm ama buyol kadar virajı bol ve manzaralı yol görmedim kollarıp koptu viraj dönerken tabi otomobil ile gitmiştim motorla çok daha iyi olur konunun hortlaması iyi olmuş bu konudaki yorumundan aloysi adlı üyeninde gezilerini inceledim siteyi sık takip edemeyenler için hortlamalar ii oluyor kaçırdığımız gezileri görmüş oluyoruz.
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
kardeş bu taşknet avşar daki baraj mı değilsede çok benziyor bende taşkentliyim taşkent ılıcapınar alanyada oturuyorum
IMG_6837+%2528Kopyala%2529.JPG
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst