çok muhteşem fotoğraflar manzaranın canlısı emininm çok daha güzeldir çünki fotoğraflarda o derinlik o duygu hissediliemiyor maalesef tabrikler alanya-gündoğmuş yolunada bir gidin ülkemizde çok yer,yol gördüm ama buyol kadar virajı bol ve manzaralı yol görmedim kollarıp koptu viraj dönerken tabi otomobil ile gitmiştim motorla çok daha iyi olur konunun hortlaması iyi olmuş bu konudaki yorumundan aloysi adlı üyeninde gezilerini inceledim siteyi sık takip edemeyenler için hortlamalar ii oluyor kaçırdığımız gezileri görmüş oluyoruz.