Harika bir gezi olmuş,
tüm kareleri imrenerek inceledim.
Ayrıca heykelin öyküsü içinde teşekkürler.
keyifli nice gezilere
dağ alar, taşlar, ormanlar, virajlar, uçurumlar, kanyonlar. 10 üzerinden 10 verdim. Şehir fotoları hiç kesmiyo beni. Bıktım şehir havasından.
fatıhım bı dahakıne ınş. sen cık gel bır ara beklerım...ramazana bi güzel bir gezi olmuş ancak benimle buluşmadığınıza üzüldüm aradın bari az bekleseydin 5 dk olsa görüşseydik bayadır görüşmediydik
süperötesi gezi olmuş. aslında bu gezenlerin arasında beşinci ben olacaktım ama kablumbağalar ile tavşanlar aynı gidemez. bir yağmuru sevmez biri geceyi biri asfaltı biri araziyi eh bizde sattık gitti :queen:
abi dur şimdi direnme zamanımı,,, adamlar kanımıza girdi,,,
sabah akşam sahibinden cbf ilanları inceler oldum,,,
direniş kelimeleri bu aralar tehlikeli gaz filan atarlar,,,,
![]()
tşk ederim izlediğiniz vede yorumlarınız için,,,güzel gezi olmuş,resimler harika...
Hocam harika bir gezi olmuş. Keyifle okudum ve inceledim.
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bende alanyalıyım hatta kuşyuvasını çıkınca konyaya doğru orada bizim yayla var yazın her hafta o yollarda adrenalin patlaması yaşıyoruz orada ne hikayeler var bir bilseniz rehbersiz gitmeyin oralara tavsiye olarak.Gerçi şimdi tünel yapılıyormuş ama hayırlısı...
hortlattığın iyi olmuş kardeş teşekkürler..
Böyle güzel gezi ve bilgi konularının hortlatılmasının her zaman savunucusu olurum...
ramizan83 paylaşım ve fotoğraflar gerçekten güzelmiş eline sağlık.