hadim, taşkent, kuş yuvası ve alanya gezimiz,

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dağlar, taşlar, ormanlar, virajlar, uçurumlar, kanyonlar. 10 üzerinden 10 verdim. Şehir fotoları hiç kesmiyo beni. Bıktım şehir havasından.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Harika bir gezi olmuş,
tüm kareleri imrenerek inceledim.
Ayrıca heykelin öyküsü içinde teşekkürler.
keyifli nice gezilere

bız tşk ederiz. izledıgınız ıcın.

dağ alar, taşlar, ormanlar, virajlar, uçurumlar, kanyonlar. 10 üzerinden 10 verdim. Şehir fotoları hiç kesmiyo beni. Bıktım şehir havasından.

tşkler adem bey yorumunuz için.. evet doga iki tekerle daha zevkli.

tşkler
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ramazana bi güzel bir gezi olmuş ancak benimle buluşmadığınıza üzüldüm aradın bari az bekleseydin 5 dk olsa görüşseydik bayadır görüşmediydik
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
süperötesi gezi olmuş. aslında bu gezenlerin arasında beşinci ben olacaktım ama kablumbağalar ile tavşanlar aynı gidemez. bir yağmuru sevmez biri geceyi biri asfaltı biri araziyi eh bizde sattık gitti :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ramazana bi güzel bir gezi olmuş ancak benimle buluşmadığınıza üzüldüm aradın bari az bekleseydin 5 dk olsa görüşseydik bayadır görüşmediydik
fatıhım bı dahakıne ınş. sen cık gel bır ara beklerım...

süperötesi gezi olmuş. aslında bu gezenlerin arasında beşinci ben olacaktım ama kablumbağalar ile tavşanlar aynı gidemez. bir yağmuru sevmez biri geceyi biri asfaltı biri araziyi eh bizde sattık gitti :queen:

osman bey senınle yaylalarda görüşelim.

tşkler yorumlarınız için
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bende alanyalıyım hatta kuşyuvasını çıkınca konyaya doğru orada bizim yayla var yazın her hafta o yollarda adrenalin patlaması yaşıyoruz orada ne hikayeler var bir bilseniz rehbersiz gitmeyin oralara tavsiye olarak.Gerçi şimdi tünel yapılıyormuş ama hayırlısı...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
153
ucurumlara bakarken başımız döndü. alanyada muhabbet ettiğim bir arkadaş anlatmıştı o uçurumları. bir araba önünde seyrederken virajı alamamış ucurumdan uçmuş hatta aracın içindekilerin çığlıklarını duymuş.gezi ve yazı için teşekkürler
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Çok güzel paylaşım, teşekkürler Volkan kardeşim..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama bende alanyalıyım hatta kuşyuvasını çıkınca konyaya doğru orada bizim yayla var yazın her hafta o yollarda adrenalin patlaması yaşıyoruz orada ne hikayeler var bir bilseniz rehbersiz gitmeyin oralara tavsiye olarak.Gerçi şimdi tünel yapılıyormuş ama hayırlısı...

hortlattığın iyi olmuş kardeş teşekkürler..

Böyle güzel gezi ve bilgi konularının hortlatılmasının her zaman savunucusu olurum...

ramizan83 paylaşım ve fotoğraflar gerçekten güzelmiş eline sağlık.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
hortlattığın iyi olmuş kardeş teşekkürler..

Böyle güzel gezi ve bilgi konularının hortlatılmasının her zaman savunucusu olurum...

ramizan83 paylaşım ve fotoğraflar gerçekten güzelmiş eline sağlık.

Merak ettigim bi sehri ilceyi googleda aratiyorum motosiklet net ekliyorum direkman cikiyor zaten :)))
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Mişlenlerlede ne zevkli olurdu o yollar geziyi kaçırmışız ama önümüz yaz bizde gezeriz inşallah .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst