GSX-R 600 alıcam ama ... ?

Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
7
tesekkürler, 600 rr a binmedim ama resimlerine baktıgım zaman aşırı yüksek duruyor :D
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
memet :salut:çok derin duygulara boğdun sen beni şimdi.
Alınca bi kaç resmini koyda görelim. aynı dert bende de var. ama sen büyük ve en önemli kısım olan para mevzsunu aşmışsın. Biz daha yeni yeni toparlıyoruz. Ama alacam bende hıhh :cherry:

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
Ayrıca aramıza hoşgeldin.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
yok sen canlısına bir bak ben gördüm o kadarda yüksek değil resimler seni yanıltır.abk pek farkı yok:
Honda_CBR_600_RR_2006_0_image.jpg
[/IMG]
sr=1
gsxrbu8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
7
teşekkrler Alanya , eh işte bzde topladık brz nasipse alıcam uygun bi zamnda mutlaka koyarım m. etme :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
forumdaki ilk msjın boyum 172 hangi 600 yeterli diyen biri bana göre gerçek olamaz.

nedeni şudur.

diyelim ki paran çok gider gezersin satıcıları ölçer biçersin. foruma neden soruyorsun.

tecrüben olsaydı zaten böyle bir soru sormazdın.

bence sen geyik olsun diye üye oldun ve böyle bir soru sordun. yaşınında 15 den fazla oldugunu tahmin etmiyorum.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
7
extrem sagol valla resmleride koymuşsun felaket duruolar ama ..... Suzuki gel bni al dioooo ya :D 600 rr da güzelmiş yaa . .:S
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
7
yaşım 20 arkdşlar m. etmeyin yalan yoktur , okudugm için gezemiorum ölçüp biçemiorum msjlarımda yazıklarımı okuduysan eger (uygun bi zamnda) alıcam die yazmştım jack ;)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
kardeş kusura bakma ama ben senin samimiyetine inanmıyorum. yazdıklarını ölçüp tartabilecek kadar akil bir insanım. seni yermiyorum ancak tecrübelerim bana senin sırf eglenmek için böyle bir topic açtıgını söylüyor.

eger samimi olsaydın ilk msjın kendini tanıtmak olurdu. ayrıca 600 cc ss alabilecek hem maddi hem manevi gücü olan birisi boyum 1.72 hangisine yeterli diye abes bir soru sormaz. ss makinalar zaten alçaktır.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
yaşım 20 arkdşlar m. etmeyin yalan yoktur , okudugm için gezemiorum ölçüp biçemiorum msjlarımda yazıklarımı okuduysan eger (uygun bi zamnda) alıcam die yazmştım jack ;)

Hangisini alırsan al şimdiden HAYIRLI UĞURLU OLSUN...

Ama öncelikle Doğru Türkçe yi bi konuşmayı yazmayı dene .

Saygılar.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
ya sonuçta burası stres atma bişeyler öğrenme öğretme yeri bu kadar ince eleyip sık dokumaya ne gerek var yazılan şey anlaşılıyorsa tamam, niye bu kadar detaylara takılırsınız hiç anlamış değilim.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
ya sonuçta burası stres atma bişeyler öğrenme öğretme yeri bu kadar ince eleyip sık dokumaya ne gerek var yazılan şey anlaşılıyorsa tamam, niye bu kadar detaylara takılırsınız hiç anlamış değilim.

düzgün Türkçe kullanmadığı için banlanan arkadaşlarımız var ve gerekli birşey bence , Türkçemizi düzgün kullanmalıyız
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
düzgün Türkçe kullanmadığı için banlanan arkadaşlarımız var ve gerekli birşey bence , Türkçemizi düzgün kullanmalıyız

Tamam kullanalımda sonuçta roman yazmıyoruz burda aşırı tepkiye gerek yok bence lüzumsuz takıntılar zaten çok rahatsız edici düzeyde oldumu sayın mod.
ler gerekeni yapan bu başka kimseye düşmez :cat:
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
76
1.86 boyum var 2007 Cbr 600 rr ve 2006 r6 üzerinde fazlasıyla orantılı duruyorum 10 12 cm için kırma hevesini derim ben çünkü r6nın sahibi olan arkadaşım 170 boyunda:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst