- Katılım
- 23 Ocak 2011
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
arkdşlar boyum 1.72 hangi 600 cc lik makinaya yeterli ? :S
extrem sagol valla resmleride koymuşsun felaket duruolar ama ..... Suzuki gel bni al dioooo ya600 rr da güzelmiş yaa . .:S
yaşım 20 arkdşlar m. etmeyin yalan yoktur , okudugm için gezemiorum ölçüp biçemiorum msjlarımda yazıklarımı okuduysan eger (uygun bi zamnda) alıcam die yazmştım jack![]()
nerde yanlışm var Tarkan bey ?![]()
ya sonuçta burası stres atma bişeyler öğrenme öğretme yeri bu kadar ince eleyip sık dokumaya ne gerek var yazılan şey anlaşılıyorsa tamam, niye bu kadar detaylara takılırsınız hiç anlamış değilim.
düzgün Türkçe kullanmadığı için banlanan arkadaşlarımız var ve gerekli birşey bence , Türkçemizi düzgün kullanmalıyız