GSX-R 600 alıcam ama ... ?

Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Aynı gün üye olup, aynı günde Racing makinalara hastayım, 600 cc ile başlayacağım diyenleri saygı ile selamlıyorum.
Aynı gün üyelik ve 2 dk. sonra SS konusu açmak.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yeterli eğitim ve tecrübe ile her boyda insan her motosikleti kullanabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde diyoruz keşke daha kısa, kıvrak olsak diye..
Boy 1.90 kilo 90.. r6 yı geçtim busa emanet gibi duruyor :)
şükredin bence.. ayrıca ideal olur, şehir içi yoğun trafikte ayak parmak uçlarınıza çok iş düşebilir.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst