Grip Oldum..! Nasıl Geçer..?

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
grip dediğin ilaçla bir hafta ilaçsız 7 günde geçermiş :thumleft:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Hasta olduktan sonra meyve yemenin çok bir faydası yok. Tavuk suyuna çorba, battaniye, dinlenmek için de arada bir tylolhot iyi gelir.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Yine gereksiz bir konu. Hastaysan doktora gider, tedavine başlarsın. Onu bununla karıştır iç, şunu şununla kaynat burnuna çek, ötekinin bilmemneyle beraber yut vs vs. gibi kocakarı formülleriyle olmaz o işler. Tamam illaki faydaları vardır ama hiçbiri tek başına bir tedavi yöntemi olamaz. En son grip olduğumu zannettiğimde öksürük ve burun akıntısı şikayetleriyle doktora gittim ve Zatürree teşhisi konmuştu. Çok geç olmadan kalkgit bir iç hastalıkları uzmanına görün!!
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Şöyle derler : "Grip tedavi edilirse 7 günde, tedavi edilmezse 1 haftada geçer " :))))))
Ve doğrudur. Viral bir hastalık olduğundan antibiyotikler faydasızdır ( tabi boğaz ve kulak enfeksiyonuna sebebiyet vermemişse) , yatıp dinleneceksin.
Geçmiş olsun.


Yine gereksiz bir konu. Hastaysan doktora gider, tedavine başlarsın. Onu bununla karıştır iç, şunu şununla kaynat burnuna çek, ötekinin bilmemneyle beraber yut vs vs. gibi kocakarı formülleriyle olmaz o işler. Tamam illaki faydaları vardır ama hiçbiri tek başına bir tedavi yöntemi olamaz. En son grip olduğumu zannettiğimde öksürük ve burun akıntısı şikayetleriyle doktora gittim ve Zatürree teşhisi konmuştu. Çok geç olmadan kalkgit bir iç hastalıkları uzmanına görün!!

Burası " konu dışı" başlığı . Yani her konuda başlık açabilir. Gereksiz buluyorsan görmezden gelme hakkına da sahipsin ........
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Doktor'a git ve uygun görülen tedaviyi uygula.Vereceği istirahat süresince'de bol bol şükret başka bir hastalığa yakalanmadığın için!
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Burası " konu dışı" başlığı . Yani her konuda başlık açabilir. Gereksiz buluyorsan görmezden gelme hakkına da sahipsin ........

Gereksiz olup olmadığı konusu kendi görüşümdür, kimseyi (siz dahil) bağlamaz ve bunu söyleme hususunda da özgür olduğumu düşünüyorum. Hala gereksiz olduğu kanısındayım. Hasta olan insan doktora gider, internette tıp eğitimi olmayan kişilerden yardım istemez. Bu sitedeki herkes doktor dahi olsa hastayı görmeden, gerekli tetkikleri uygulamadan herhangi bir tedavi biçimi öneremez, etik değildir.

Tekrar söylüyorum, tüm yazdıklarım kendi görüşümdür.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Arkadaşlar Limonu Çekmek bitirdi beni o ne acı öyle 1 saat kendime gelemedim ama Gerçekten Hepsini Denedim.
7 gün Diyen Arkadaşlar 2 günde Geçti Allaha şükür Ama hepsinide Denedim. Aşagı Yukarı Evde olan şeylerdi :p :p :p
Hepinize Teşekkür Ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst