bol bol meyve ben öyle yaptım bastım portakalı bastım portakalı 2-3 güne geçti![]()
Yine gereksiz bir konu. Hastaysan doktora gider, tedavine başlarsın. Onu bununla karıştır iç, şunu şununla kaynat burnuna çek, ötekinin bilmemneyle beraber yut vs vs. gibi kocakarı formülleriyle olmaz o işler. Tamam illaki faydaları vardır ama hiçbiri tek başına bir tedavi yöntemi olamaz. En son grip olduğumu zannettiğimde öksürük ve burun akıntısı şikayetleriyle doktora gittim ve Zatürree teşhisi konmuştu. Çok geç olmadan kalkgit bir iç hastalıkları uzmanına görün!!
Burası " konu dışı" başlığı . Yani her konuda başlık açabilir. Gereksiz buluyorsan görmezden gelme hakkına da sahipsin ........