Ghost Rider!Psychopat!!!

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
yok yok
...ama önemli olan bu sohbetin dozunda kalması
birbirimizi kırmadan dozunda sohbet ettiğimiz müddetçe bu tip organizasyonlar yapabilir ve katılımcı olabiliriz
ki, boy arkadaşımızın pist le ilgili deneyimlerini anlattığında en çok dikkatimi çeken şey RAKİPLERİ ile arasındaki dayanışma ve desteği vurgulaması oldu
belli bi amaç için pistlerd yarışan insanlar birbirine mütevazi şekilde davranıp destek oluyosa, bizler oldukça makul olmalıyız:)

Çok haklısın GKN.... :cat:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Başlığa yazan en yakından tanıdığım Murat! O'nun kadar hepinizi severim.Yazılanların farklı bir motivasyon yarattığınıda hissediyorum.İçimizde pistte yarışan pilot yok ise yapılanları tehlikeli olduğuna adım kadar eminim.Üzmeyin bizide fazla hızlı gitmeyin.Sizlerin motor kullanan kitlenin %95'inden daha iyi ve bilgili olduğuna eminim.Trafikten emin değilim.Özellikle Türkiye'de motor kullananların çok dikkatli olmasını rica ediyorum.

Bu şekilde ılımlı bir tavır sergileyerek bizlere yaptığın hatırlatma için tşk.
Ben zaten stresimi trafik yerine Track day lere katılarak atıyorum.
Benim derdim sadece kendi gibi olmayan ve yanlış yazanlara karşı.
Ekamba sadece onla uğraştığımı sanıyor. ama sadece o değil bakın diğer taraftada bir başka arkadaşda aynı hatayı yapmış.
http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/37786-devir-5-i-gecmiyo.html#post845274

yok yok
boşvermeyelim
tabiki aramızda kapışıcaz tatlı sürtüşmeler yaşıcaz:)
ama sonuçta hepimiz motosiklet tutkunuyuz
yamaha honda suzi kawa bahane, motosiklet şahane :wiinkk:
gün gelir yaparız bi pist organizasyonu çıkar gazlarızda
dragda yaparız
o zaman makinalarıda tanırız, kişileride
hatta kendi aramızda kupa bile dağıtırız:wiinkk:
1. mt turnuvası:cat:
ama önemli olan bu sohbetin dozunda kalması
birbirimizi kırmadan dozunda sohbet ettiğimiz müddetçe bu tip organizasyonlar yapabilir ve katılımcı olabiliriz
ki, boy arkadaşımızın pist le ilgili deneyimlerini anlattığında en çok dikkatimi çeken şey RAKİPLERİ ile arasındaki dayanışma ve desteği vurgulaması oldu
belli bi amaç için pistlerd yarışan insanlar birbirine mütevazi şekilde davranıp destek oluyosa, bizler oldukça makul olmalıyız:)

Haklısın:cat:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
ekamba kadar taş düşsün başına emi,benle bir derdinmi var kardeş
al msn mi burdan konuşalım,,[email protected]
burdan daha fazla yazıp kırıcı olmak istemiyorum ok

Benim derdin seninle değil senin ve senin gibi kişilikte olanlarla ilgili.
şimdi neden msn den görüşecez. acaba beni ordan tehditmi edeceksiniz? :wiinkk:

yada neden pm den değilde burda herkesin önünde bu yazıyı yazdın. delikanlılık mı yapıyorsun burada. Haşin erkek:queen:

tekrar söylüyorum, benim derdim kendini olduğun gibi kabullenmeyenlerle, olmadık şeyler yazanlar ile dahası bu motorları hava atma aracı olarak kullananlar ile.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Şşşşşşşt.Ne oluyor bakayım burda:cyclopsan
Dejavu sende çok sivri yazıyorsun be arkadaşım:silent:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Şşşşşşşt.Ne oluyor bakayım burda:cyclopsan
Dejavu sende çok sivri yazıyorsun be arkadaşım:silent:

Bişey olduğu yok burda.:queen:

evet yazılarım ve sözlerim biraz batar insanlara ama ne yapalım bende böyleyim.
adam gibi yazanlara bende adam gibi yazarım:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
evet yazılarım ve sözlerim biraz batar insanlara ama ne yapalım bende böyleyim.
adam gibi yazanlara bende adam gibi yazarım:cat:
adamlığın ne olduğunu görüyoruz maşallah sende,bak işine kardeş.
nedemek msn den tehdit etmek,sen kimsin ki seni tehdit edeyim????
bence sen bazı şeyleri artık aşmalısın?
her topikte bişiileri kanıtlamanın peşindesin
birazcık daha büyü sonra gel benimle muhattab ol ok kardeş.
hadi bal işine,anlasana muhattabım değilsin.zor mu anlıyorsun??
yoksa geriii falanmısın???baksana kardeşim işine sen.
senin gibi adamları böyle sitelere sayıylamı weriyorlar yoksa parekendemi???
koç gibi demişiz sana,bi derdin warsa ekle konuşalım diye,
burda herkezin okuduğu bir platformu kirletmeye ne senin nede benim hakkım war.
cnmı sıkıp zıvanadan çıkarma beni,bak işine.
ekle beni msn ye ben sana gereken cvbı veririm ok kardeşim.hem daha özel hem daha tatlı olur.hadi bakalım.
çaw
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topiği kitliyorum arkadaşlar kimse yazmasın .:pr:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
adamlığın ne olduğunu görüyoruz maşallah sende,bak işine kardeş.
nedemek msn den tehdit etmek,sen kimsin ki seni tehdit edeyim????
bence sen bazı şeyleri artık aşmalısın?
her topikte bişiileri kanıtlamanın peşindesin
birazcık daha büyü sonra gel benimle muhattab ol ok kardeş.
hadi bal işine,anlasana muhattabım değilsin.zor mu anlıyorsun??
yoksa geriii falanmısın???baksana kardeşim işine sen.
senin gibi adamları böyle sitelere sayıylamı weriyorlar yoksa parekendemi???
koç gibi demişiz sana,bi derdin warsa ekle konuşalım diye,
burda herkezin okuduğu bir platformu kirletmeye ne senin nede benim hakkım war.
cnmı sıkıp zıvanadan çıkarma beni,bak işine.
ekle beni msn ye ben sana gereken cvbı veririm ok kardeşim.hem daha özel hem daha tatlı olur.hadi bakalım.
çaw

niye gitmemi istiyorsun havanmı bozuldu. tabi ben gideyim ondan sonra sende burda atıp tutmaya devam et dimi. piiişşşiiikkk:queen:
buraya yazı yazdığın zaman burdaki tüm üyeler muhattabın sayılır. öyle yok sen yazma sen yaz diyemezsin. :cat:
bu çektiğin video ve lastik fotosu ile dahada yetmezmiş gibi kabadayılık yaparcasına yazıların benim haklı olduğumu senin o motoru hava atmak için aldığını doğruluyor.:cat:

evet kardeşim beni bu siteye sayıpta aldılar. ne olursun bu yılların motorculuğu birikiminle bir bilgi içeren topic açsana. merak ettim yıllarca motora binerken neler öğrenmişsin. bak her türlü bilgi kabul, hatta 2X2 nin cevabını ver ben onada razıyım.:cherry:

nedemek canımı sıkma falan. ayıp ayıp hiç yakışıyormu böyle terbiyesizce kelimeler. tekrarında ağzına biber sürerim:queen:

bence sen daha fazla yazıp rezil olma millete git kumda oyna:queen:




kilit gelsin kilit
kırmayalım birbirimizi..:cat:
Yok arkadaşım niye kilitlensinki. hem ben hiç kırılmıyorum merak etme.
Ekamba da kırılmaz, nede olsa doğruları yazıyoruz dimi Ekambacım:queen:

topiği kitliyorum arkadaşlar kimse yazmasın .:pr:

aha işte bu piyango:queen: tesadüfmü yoksa beni çoğalttılarda benim mi haberim yok:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben bu topiği kitlememişmiydim ya??:bounce:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Şimdilik muhabbet iyi güzel gibi görünebilir, ama bu konuşmalara daha da devam edilirse ileride, Kırgınlıklar olacak vs.
Boşverin arkadaşlar herkesin düşüncesi kendine kalsın. :wiinkk:


Alın size çiçek;

Bu ekamba'ya :rendeer:
Buda dejavu'ya :rendeer:


:cat:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Şimdilik muhabbet iyi güzel gibi görünebilir, ama bu konuşmalara daha da devam edilirse ileride, Kırgınlıklar olacak vs.
Boşverin arkadaşlar herkesin düşüncesi kendine kalsın. :wiinkk:


Alın size çiçek;

Bu ekamba'ya :rendeer:
Buda dejavu'ya :rendeer:


:cat:

Teşekkürler dostum. bendende sana :rendeer:
inan bu işin sonunda kırgınlık olmaz. hele benden yana asla olmaz:cat:

dejavu2
senin piyango olduğun yetmedi birde mod.mu oldun sen yaw:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o diilde bende kendimi makas atıyo sanıyodum bu nası videyo be
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Ekamba: noldu len ahlak polisi burda da mı bastı seni :mrgreen: Gene başlamışsın kavga çıkarmaya,ama özlemişim muhabbetini :cherry:

dejavu: K6'ye dunlop sportmax mi taktın :silent::silent:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
o diilde bende kendimi makas atıyo sanıyodum bu nası videyo be
Benim bahsettiğimde bu. insanlar kendilerini bende dahil olmak üzere hep aynı kişilerle sürerek kendini geliştirmiyor. bir süre sonrada kendini çok iyi pilot sanıyorlar. ama ne demişler el elden üstündür.

Ekamba: noldu len ahlak polisi burda da mı bastı seni :mrgreen: Gene başlamışsın kavga çıkarmaya,ama özlemişim muhabbetini :cherry:

dejavu: K6'ye dunlop sportmax mi taktın :silent::silent:

Evet doğru tespit.:) fakat motoru aldığımda üstüne bunu takmışlar ve bende yakında satacağım için masraf yapıp çıkarmak istemedim. aslında değiştirmem gerekirdi hata yaptığımı biliyorum ama ne bilim işte ihmal ettim. fakat sanıldığı kadarda kötü değil. yani en azından BT002 den iyi.:cherry:
Genelde tüm lastikleri denemişimdir, sadece Avon kaldı sanırım denemediğim.
Fakat ne olursa olsun MPP ve PDC çok iyi lastik.:queen:

Bu arada Türkiyede hangi marka hangi lastik ile satılıyor?
Ekamba sana sormadım merak etme kaçmana gerek yok:queen:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Fakat ne olursa olsun MPP ve PDC çok iyi lastik
Bu MPP ve PDC ne dostum.Dil çıkarma smileyi:queen:
Neden üşendin dostum.Yazsana oraya Michelin Pilot Power ve Pirelli Diablo Corse.Bilen var bilmeyen var.Mesela Erbil sorardı.Dil çıkarma smileyi+:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Bu MPP ve PDC ne dostum.Dil çıkarma smileyi:queen:
Neden üşendin dostum.Yazsana oraya Michelin Pilot Power ve Pirelli Diablo Corse.Bilen var bilmeyen var.Mesela Erbil sorardı.Dil çıkarma smileyi+:queen::queen::queen:

Yuh diyorum artık:pr: demek ben pp, pr1, pr4, sc2 yada m3 yazsaydım ne olacaktı.:silent:
isterseniz fabrika adreside yazayım:queen:
Supersport makina kullanıpta bunların ne olduğunu soracak adam var deseler hayatta inanmazdım
Ama sen Ekamba'yı tanıdığına göre doğrudur.
O zaman Ekamba'ya scooterden başka motor verilmemeli.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst