- Katılım
- 20 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,269
yok yok
...ama önemli olan bu sohbetin dozunda kalması
birbirimizi kırmadan dozunda sohbet ettiğimiz müddetçe bu tip organizasyonlar yapabilir ve katılımcı olabiliriz
ki, boy arkadaşımızın pist le ilgili deneyimlerini anlattığında en çok dikkatimi çeken şey RAKİPLERİ ile arasındaki dayanışma ve desteği vurgulaması oldu
belli bi amaç için pistlerd yarışan insanlar birbirine mütevazi şekilde davranıp destek oluyosa, bizler oldukça makul olmalıyız![]()
Çok haklısın GKN.... :cat: