- Katılım
- 10 Haz 2007
- Mesajlar
- 62
Dostum yavaş gel.Ne o öyle pp,pr1,pr4,sc2.Dil çıkarma smileyi+:queen::queen:Yuh diyorum artıkr: demek ben pp, pr1, pr4, sc2 yada m3 yazsaydım ne olacaktı.:silent:
isterseniz fabrika adreside yazayım:queen:
Supersport makina kullanıpta bunların ne olduğunu soracak adam var deseler hayatta inanmazdım
Ama sen Ekamba'yı tanıdığına göre doğrudur.
O zaman Ekamba'ya scooterden başka motor verilmemeli.:cat:
Bak M3'ü iyi bilir hakkını yemeyelim.M3 burada biraz popülerde puhahahhahha:queen: