Ghost Rider!Psychopat!!!

Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Yuh diyorum artık:pr: demek ben pp, pr1, pr4, sc2 yada m3 yazsaydım ne olacaktı.:silent:
isterseniz fabrika adreside yazayım:queen:
Supersport makina kullanıpta bunların ne olduğunu soracak adam var deseler hayatta inanmazdım
Ama sen Ekamba'yı tanıdığına göre doğrudur.
O zaman Ekamba'ya scooterden başka motor verilmemeli.:cat:
Dostum yavaş gel.Ne o öyle pp,pr1,pr4,sc2.Dil çıkarma smileyi+:queen::queen:
Bak M3'ü iyi bilir hakkını yemeyelim.M3 burada biraz popülerde puhahahhahha:queen:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
Dostum yavaş gel.Ne o öyle pp,pr1,pr4,sc2.Dil çıkarma smileyi+:queen::queen:
Bak M3'ü iyi bilir hakkını yemeyelim.M3 burada biraz popülerde puhahahhahha:queen:

:queen::queen::queen:
Ben gayet yavaşım daha kış ve yağmur lastiklerine gelmedim bile:cherry:

Bak eğer M3 biliyorsa o zaman scootere binebilir:cat::queen::queen:


Bütün supersprt kullananlar mı böyle yoksa Ekamba süzmemi:queen:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
GSXR 1000: Bt 015
GSXR 600: BT 014 (ısınmıyo bi türlü :pale:)

600 RR: Dunlop Qualifier (ısındı mı fena)
1000RR: SC2

ZX10 : Bt 015


diğerlerini bilmiyom

TR'De en popüler SS lastikleri : M3 ve PDC. Michelin tam bilinmiyo,temaslardayım kendileriyle büyük bir bomba peşindeyim..Hayırlısı...

Eski makinemde Bt 012 SS kullanmıştım,kenarları yumuşak orta sert.Kenarları aşırı yumuşak ve süperdi ancak ortası takoz gibiydi paso sarıyodu :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
konu ne siz neyi tartışıyosunuz:silent: sizinkide resmen sidik yarıştırmak.bırakın isteyen istediği motoru alsın.ne bu herkez birbirine b.. atıyo :farao:
sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz(sıkıysa) sallaması kolay tabi
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
48
GSXR 1000: Bt 015
GSXR 600: BT 014 (ısınmıyo bi türlü :pale:)

600 RR: Dunlop Qualifier (ısındı mı fena)
1000RR: SC2

ZX10 : Bt 015


diğerlerini bilmiyom

TR'De en popüler SS lastikleri : M3 ve PDC. Michelin tam bilinmiyo,temaslardayım kendileriyle büyük bir bomba peşindeyim..Hayırlısı...

Eski makinemde Bt 012 SS kullanmıştım,kenarları yumuşak orta sert.Kenarları aşırı yumuşak ve süperdi ancak ortası takoz gibiydi paso sarıyodu :mrgreen:

genelde çok iyi lastik değillermiş. kısa zamanda değiştirmek gerekli.
M3 ise nasıl popüler anlamadım. yani o kadar ahım şahım bir lastik değil.

konu ne siz neyi tartışıyosunuz:silent: sizinkide resmen sidik yarıştırmak.bırakın isteyen istediği motoru alsın.ne bu herkez birbirine b.. atıyo :farao:
sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz(sıkıysa) sallaması kolay tabi


neyi tartıştığımızı anlayamadıysan o senin sorunun. biz kimseye almayın demedik. sadece kullanımına göre motor alınır. millete hava atmak için SS motor alınmaz. sonra kaza haberlerini bolca duyarız.
ayrıca bizim pistlere girmediğimizi nerden çıkardın. ben ayda enaz 2 kere trackday lere katılırım. tanımadan insanları yorum yapmayın.
sıkıysa lafı çok terbiyesizcene yazılmış. yorumlarınıza dikkat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst