ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRİ CEVAP YAZAMIYCAM AMA BAKIYORUM HEPİNİZ SALDIRIYA GEÇMİŞSİNİZ BUKADAR ALINACAĞINIZIDA BİLSESEM YAZMAZDIM AMA KONU BAŞLIĞINA BAKINCA (Gene Adana ama bu sefer kroscular) BAYA KROS FOTOLAR VAR SANDIM NE VAR BUNDA BUKADAR SALDIRIYA GEÇECEK AYRICA ORTADA BİR HAKSIZLIK VARSA AZİMUTH KARDEŞİMİZ KENDİSİNİ SAVUNABİR.
Buarada ÇİftÇİ KardeŞİmİz YaĞmursuzluktan AĞlarken Bİrde Sİzİn Tarlayi Bellemenİz ÇİftÇİye İkİncİ Bİr Şamar OlmuŞ Yazik, Ve Sİzde Buna Kros Dİyosunuz.
sevgili azimut ilk yazımın yanlış anlaşıldığını düşünüyorum fazlada uzatmanın gereği yok diye düşünüyorum eğer kırıcı oldumsa özür dilemesinide biliriz elbet.sevgili MKOSE,
ilk mesajına ben karşılık cevap yazmıştım. anlayıp anlamamak size kalmış. Daha sonrasında benim yazdığım sırada gene yazmış ve benim yazdıklarımı görmeden çiftçiye ikinci bir şamardan bahsetmişsin. Yazdığım yazıları bir kez daha okumanızı isterim. Eğer halen böyle bir düşünceye sahipseniz sizi tebrik ederim sadece...
Saygılar...
EKİNlerden üretilen ekmegi çöpe atmayan, kırmızı ışıkta bekleyen, içkili motor kullanmayan kendi halinde insanlarız. Eleştiriler için herkese teşekkür ederim. enazından bişey için duyarlı davranmışsınız. TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA DÖNECEGİZ.:rendeer: :bounce:
saygiyla egiliyor :rendeer: ve tebrik ediyorum :cat: guzel gezi olmus ellerinize saglik arkadaslar
@azimuth cuma gunu yanına ugrarim kardes insallah bi cayini icmeye o gittiginiz yeri bende ogrenmek istiyorum
çook delikanlı bi motorcuya benziyosun:bounce:
bi kararlaştıralarım bize tek teker ögret ya??
kaç metre gidebiliosun tek teker??:silent:
Hiç hesaplamadım ama sanırım 1-2 km kadar falan ne zaman istersende öğretirim![]()