- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,233
sen boşversene zevkler ve renklere karışılmaz.Neden kimse senın enduro na karışmıyor.
şşş engin, karışma kankime bakiiiiiim :cherry:
EkiLi tarLa imiş onLarda biçmeye gitmiş![]()
:queen: :mrgreen:
sen boşversene zevkler ve renklere karışılmaz.Neden kimse senın enduro na karışmıyor.
EkiLi tarLa imiş onLarda biçmeye gitmiş![]()
Cross cu lar race de teker görmek istiyen bana ulaş sın su, buz, asfalt, çamur farketmez:bounce:
Dün üniversite yolunda bi kroscu arkadaşımız yoLu bırakmış ortada agaçların arasında gidiodukim acaba
![]()
@BeYfa Sen söyleyince fark ettim evet buğday tarlası. Olmadı böyle arkadaşlar. Üzüldüm şimdi![]()
Dün biz de Kemer de parkurdaydık.Kroslar ve ATV ler gösteri yaptılar.Belime kadar çamura battım.Harikaydı yaa, böyle bi zevk olamaz.Race sevenleri anlamıyorum..:cherry: :cat:
sen boşversene zevkler ve renklere karışılmaz.Neden kimse senın enduro na karışmıyor.
şşş engin, karışma kankime bakiiiiiim :cherry: