Gene Adana ama bu sefer kroscular...

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Dün üniversite yolunda bi kroscu arkadaşımız yoLu bırakmış ortada agaçların arasında gidiodu :) kim acaba :p
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
vayy cem. senmiydin azimuth....
tek karede varsın. o da kendin çektiğin fotoda. ordan tanıdım.
geziniz çok hoş olmuş. devamını bekleriz. Erhan Dündar.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
hadi ya benden mi bahdeion:p ben yapmam öle şeyler yaff:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
arkadaşlar ön kaldırıp kaç mt gitmeye deyil o tarlanın sahibnin ne kadar zarara girdiğini düşünmeniz daha doğru bi karar olur. küresel ısınmanın etkisiyle zaten çiftçi ağlarken sizler tarlada cirit atmışsınız belki şubuo yu ilgilendirmez ama o tarla sahibi çift çinin teker izlerini görünce ne tepki vereceği meçhul !!!
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İlk resimleri gördükten sonra dikkatimi çekti ve yazılan mesajlar da bu fikrimi doğruladı.:farao:
Arkadaşlar; gezi güzel, motor güzel, ama belki de bir ailenin ekmeğiyle oynamışsınız...:pale:
Umarım birdahaki sefer daha dikkatli olursunuz.:cat:
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
@BeYfa Sen söyleyince fark ettim evet buğday tarlası. Olmadı böyle arkadaşlar. Üzüldüm şimdi :(

Hasan senin yazını aldım ama bu düşüncene genel olarak bir cevap yazacağım çünkü bir kaç tane aynı düşünceyi paylaşan yazı geldi... senin için sorun olmayacağını umuyorum...
Arkadaşlar gördüğünüz yer bir tarla değil. Adana da bulunan Paraşüt tepesinin arkasında bulunan bir bölge. Bu bölgede tamamen ölü alanlarda yapacağımızı yaptık. Bilmeyenler için bir not, paraşüt tepesi ve o bölgede bulunan bir çok yer devlet arazisi ve ekimi tamamen yasak ancak Türkiye şartları düşünülünce nasıl ekildiğini her birimiz biliyoruz... Tarla yada ekili bir alana geldiğimizde yada buradan geçmek zorunda kaldığımızda tarlanın içinden geçmek yerine çevresinden dolaşarak yada traktör tekerleklerinin açmış olduğu yollardan geçecek kadarda dikkatliyiz...
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRİ CEVAP YAZAMIYCAM AMA BAKIYORUM HEPİNİZ SALDIRIYA GEÇMİŞSİNİZ BUKADAR ALINACAĞINIZIDA BİLSESEM YAZMAZDIM AMA KONU BAŞLIĞINA BAKINCA (Gene Adana ama bu sefer kroscular) BAYA KROS FOTOLAR VAR SANDIM NE VAR BUNDA BUKADAR SALDIRIYA GEÇECEK AYRICA ORTADA BİR HAKSIZLIK VARSA AZİMUTH KARDEŞİMİZ KENDİSİNİ SAVUNABİR.

Buarada ÇİftÇİ KardeŞİmİz YaĞmursuzluktan AĞlarken Bİrde Sİzİn Tarlayi Bellemenİz ÇİftÇİye İkİncİ Bİr Şamar OlmuŞ Yazik, Ve Sİzde Buna Kros Dİyosunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben ;

Dün biz de Kemer de parkurdaydık.Kroslar ve ATV ler gösteri yaptılar.Belime kadar çamura battım.Harikaydı yaa, böyle bi zevk olamaz.Race sevenleri anlamıyorum..:p :cherry: :cat:

demişim...

sen boşversene zevkler ve renklere karışılmaz.Neden kimse senın enduro na karışmıyor.

demiş :mrgreen: işte espiriden anlamakta ufakta olsa zeka ister :wiinkk:

şşş engin, karışma kankime bakiiiiiim :cherry:

Hallederim ben kanka ayıpsın :cherry:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
:mrgreen: işte espiriden anlamakta ufakta olsa zeka ister :wiinkk:

Bu konu amma uzadı haa bizede taş varmı bilelim ayrıca isteyen istediğini sever benim amacım espri yapmaktı polemik değil :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
bende arkadşların özellikle ekili alana girdiklerini düşünmüyorum...adanalı motorcular bilinçli motorculardır:bounce:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
hehehe:mrgreen: tmm işte sende bizdensin zaten :p

seni fahri adanaMT ÜYESİ atıyorum disy:p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dişi; avatarın çok güzel olmuş.:cyclopsan Kim yaptı? :cherry: Çok güzel yapmış yaww... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst