honda ile beni geçtigin sölemişsin musti ewt ama arkamda 130 kiloluk fırat ayusunun olduugnu biliosun:wiinkk:
2 sen benden daha eskisin motor konusunda
3 ozmn daha 1 aylık chooperım wardı yani 1 aylık motor kullanıcıydım:wiinkk:
4 sen kırmızı ışıklarda durmadın ama bn bilinçli bi kullancı olarak her ışıkta durdum:bounce:
5 laf atmaya dalaşmaya çalıştıgımız yok arkadaş karda,yagmurda tek tekere kalkarım dedi ve bende cameraya alalım bigun buluşalım dedim
6 öle adam çarpmaya kalkma fillan gibi laları geç..burda tribünlere oynama:queen: polemige girmeyelim
7 O chooper 250 deil 1500 lilikti
inş anlatabilmişimdir cnm kardeşim öpüyorum seni mustafa.....