Gene Adana ama bu sefer kroscular...

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuahaha hala mıllet tarladan bahsedıor soner ne dıorsn bu duruma arkadaslar bırakın bu tarla ayaklarını adamlar sıze orası devlet arazısı dıor sız hala ne dıorsnz
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
honda ile beni geçtigin sölemişsin musti ewt ama arkamda 130 kiloluk fırat ayusunun olduugnu biliosun:wiinkk:
2 sen benden daha eskisin motor konusunda
3 ozmn daha 1 aylık chooperım wardı yani 1 aylık motor kullanıcıydım:wiinkk:
4 sen kırmızı ışıklarda durmadın ama bn bilinçli bi kullancı olarak her ışıkta durdum:bounce:
5 laf atmaya dalaşmaya çalıştıgımız yok arkadaş karda,yagmurda tek tekere kalkarım dedi ve bende cameraya alalım bigun buluşalım dedim
6 öle adam çarpmaya kalkma fillan gibi laları geç..burda tribünlere oynama:queen: polemige girmeyelim
7 O chooper 250 deil 1500 lilikti
inş anlatabilmişimdir cnm kardeşim öpüyorum seni mustafa.....
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jnm ben kırmızı ısıklarda hıc bı zaman gecmem bunu herkes bılır

arkamdada altugcan vardı nesse nee sen benm sna demek ıstedıklerımı anladn sanırım anladın sn anladın benım tribunle mrıbunle ısım olmaz hem ben kıme artıstlık yapacm benı bılen bılıor amacm trıbun olsaydı kluble olan her gezıye gelırdm
hade sana ıııı motor surmeler

ve orada artıstlık yapıp trıbundekılerı costururabılrdm o zaman
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
..........................................
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soner'ciğim Kross Diye tarla Sürmüşsünüz Elinize Sağlık
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
:queen::queen:
Cross cu lar race de teker görmek istiyen bana ulaş sın su, buz, asfalt, çamur farketmez:bounce:

böyle bişey için sana ulaşmamıza gerek yok etrafımda bu türşeyler artık olağan geliyooo

Soner'ciğim Kross Diye tarla Sürmüşsünüz Elinize Sağlık

baba yaa bi işe yaramışlar en azından sen ne yapıosun göremiyoruz seniii:queen::queen::queen:

şuraya üç beş foyoğraf koyduk ama harbiden rezil ettiniz. gittiimiz yer tarla değil dedik halen anlamamakta ısrar ediliyor.bukadar önyargılı olmamak gerekir diye düşünüyorum.ben bu hafta sonu yine aynı yerdeyim. fotodan bakıpta önyargılı yazan arkadaşları beklerim.ha buarada arkadaşların çoğunu ismen tanımıyorum.tanıdıklarımdan hasan abi (makine) yazmadan önce beni bi arasaydı YA KARDEŞİM ORASI TARLAMI DEĞİLMİ falan filan diye açıklardım oranın suyu çekilmiş gölün tabanı olduğunu. hepinizi ve tarlaları seviyorum :p mköse hariç:jocolor:

abii takma yaaa biz biliyoruz kimin ne olduğunu rampaları cıkarken patır patır dökülenlerii etrafta croscuyuz deyip bol keseden atan cok insan varr ama hiç birini parkurda görmüyorum gördüklerimde rampa inip cıkmaktan başka birşey yapmıyooo gülerim sadece:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
işte seviyorum adana nın bu gruplarını yaa .Güzel eglenmişsiniz ama arkadaşlar bilmedikleri için sizlere fazla yüklenmişsiniz ama olsun onlarada gereken acıklmayı yapmıssınız... Keyfinize bakmaya devam edin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst