Gene Adana ama bu sefer kroscular...

Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
8
şuraya üç beş foyoğraf koyduk ama harbiden rezil ettiniz. gittiimiz yer tarla değil dedik halen anlamamakta ısrar ediliyor.bukadar önyargılı olmamak gerekir diye düşünüyorum.ben bu hafta sonu yine aynı yerdeyim. fotodan bakıpta önyargılı yazan arkadaşları beklerim.ha buarada arkadaşların çoğunu ismen tanımıyorum.tanıdıklarımdan hasan abi (makine) yazmadan önce beni bi arasaydı YA KARDEŞİM ORASI TARLAMI DEĞİLMİ falan filan diye açıklardım oranın suyu çekilmiş gölün tabanı olduğunu. hepinizi ve tarlaları seviyorum :p mköse hariç:jocolor:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Gerekli açıklamayı arkadaşlar yaptı. Uzatmanın anlamı yok. Soner Azimuth gerekli açıklamayı yaptığı için arama gereği görmedim. İşin aslı öğrenildi önemli olan buydu. Diğer etkinliklerinizi bizimle paylaşmanızı bekliyoruz.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
ARKADAŞLAR HEPİNİZE AYRI AYRİ CEVAP YAZAMIYCAM AMA BAKIYORUM HEPİNİZ SALDIRIYA GEÇMİŞSİNİZ BUKADAR ALINACAĞINIZIDA BİLSESEM YAZMAZDIM AMA KONU BAŞLIĞINA BAKINCA (Gene Adana ama bu sefer kroscular) BAYA KROS FOTOLAR VAR SANDIM NE VAR BUNDA BUKADAR SALDIRIYA GEÇECEK AYRICA ORTADA BİR HAKSIZLIK VARSA AZİMUTH KARDEŞİMİZ KENDİSİNİ SAVUNABİR.

Buarada ÇİftÇİ KardeŞİmİz YaĞmursuzluktan AĞlarken Bİrde Sİzİn Tarlayi Bellemenİz ÇİftÇİye İkİncİ Bİr Şamar OlmuŞ Yazik, Ve Sİzde Buna Kros Dİyosunuz.

sevgili MKOSE,
ilk mesajınıza ben karşılık cevap yazmıştım. anlayıp anlamamak size kalmış. Daha sonrasında benim yazdığım sırada gene yazmış ve benim yazdıklarımı görmeden çiftçiye ikinci bir şamardan bahsetmişsin. Yazdığım yazıları bir kez daha okumanızı isterim. Eğer halen böyle bir düşünceye sahipseniz sizi tebrik ederim sadece...
Saygılar...
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
sevgili MKOSE,
ilk mesajına ben karşılık cevap yazmıştım. anlayıp anlamamak size kalmış. Daha sonrasında benim yazdığım sırada gene yazmış ve benim yazdıklarımı görmeden çiftçiye ikinci bir şamardan bahsetmişsin. Yazdığım yazıları bir kez daha okumanızı isterim. Eğer halen böyle bir düşünceye sahipseniz sizi tebrik ederim sadece...
Saygılar...
sevgili azimut ilk yazımın yanlış anlaşıldığını düşünüyorum fazlada uzatmanın gereği yok diye düşünüyorum eğer kırıcı oldumsa özür dilemesinide biliriz elbet.
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
4
bende sizin uyardığınızı düşündüğünüz kişilerden biriyim; sizce ''cirit atan''lardan.
1995 senesinden beri ben ve arkadaşlarım aynı parkurları kullanıyorum. sizin gözünüzle ekinlerin üzerinden geçmiş olabilirim. halisünasyon zaten sadece bi vakadır ve çözümü vardir ben ve dostlarım ne yaptığını bilen, EKİNlerden üretilen ekmegi çöpe atmayan, kırmızı ışıkta bekleyen, içkili motor kullanmayan kendi halinde insanlarız. Eleştiriler için herkese teşekkür ederim. enazından bişey için duyarlı davranmışsınız. TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA DÖNECEGİZ.:rendeer: :bounce:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
EKİNlerden üretilen ekmegi çöpe atmayan, kırmızı ışıkta bekleyen, içkili motor kullanmayan kendi halinde insanlarız. Eleştiriler için herkese teşekkür ederim. enazından bişey için duyarlı davranmışsınız. TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA DÖNECEGİZ.:rendeer: :bounce:

saygiyla egiliyor :rendeer: ve tebrik ediyorum :cat: guzel gezi olmus ellerinize saglik arkadaslar

@azimuth cuma gunu yanına ugrarim kardes insallah bi cayini icmeye o gittiginiz yeri bende ogrenmek istiyorum
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bana birisi 2 teker üstünde gitmeyi biriside kros ! yapmayı öğretebilir mi?
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
sizleri görmek ne güzel.sizlerle buluşalım hatay croscuları olarak görüşelim makine senin ruhunda zatenn herzaman cross cu ruhu var
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
motosiklet gezilerini o kadar özlüyorum ki bilemezsiniz. güzel gezi yapmışınız eğlenmişiniz belki :)

umarım ilerleyen günlerde ben de gezilerime devam ederim.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Hiç hesaplamadım ama sanırım 1-2 km kadar falan ne zaman istersende öğretirim :)

FOS RİDER bi ara ıslak zeminde tekkere kalkda görelim camera filan getirim ben sonra net alemi adını duysun...ne zaman motorun hazırsa tarihi belirleyelim
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım o tek tekercı can fos rıder can senmısın lan delı ben foto mustafa fazer;) canm wotkam yane berker bu ınt alemınde onunuze gelene laf atmayın hatırlatmak ısterım sen altındakı 250 lık chooperla ben 100 cc lık 4 zamanlı honda actıvadaydm ve sen benı yıne gecemıordun ve canda bos adm deıldır haberın olsn adam carpmak ıcınde ılk once cin olman gerekior yane cin olmadan adam carpmaya calısmayalım anladn sen anladn

yanlıs olmssa duseltsın arkadaslar
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@merih Hatay tarafına gezi yapacağız inşallah. O zaman bir buluşma tertipleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst