hepinize tek tek teşekür ederim arkadaşlar.bugün servise gittim Allahtan motor kısmında bişey yok sadece arka plakalık vede motor sola düştüğü için sol kısımda çizikler var.iyiki varsınız arkadaşlar.herbirinizi tanımasamda arkamda olduğunuzu bilmek bana gerçekten güven veriyor.en kısa zamanda fotoğraf çekip koyucam hasarlı yerleri.
evet trafik polisi çağırmadım işin uzamasını istemedim.sakin olmakta fayda var dedim.adam suçunu biliyor gerçi bu sabah servise gittiğimde tel. kapalıydı sonradan aradı ve yaptırıcam ben seni ararım gideriz dedi.plakasınıda aldım bende aramasaydı dediğiniz gibi yurup kaçtı diye şikayet edecektim.bakalım inşallah buna gerek kalmaz.ve Allah kimsenin başına vermez ben şimdi şükrediyorum ya kız arkadaşıma yada bana bişey olsaydı....cana geleceğine mala gelsin.tekrar teşekürler arkadaşlar
hepinize tek tek teşekür ederim arkadaşlar.bugün servise gittim Allahtan motor kısmında bişey yok sadece arka plakalık vede motor sola düştüğü için sol kısımda çizikler var.iyiki varsınız arkadaşlar.herbirinizi tanımasamda arkamda olduğunuzu bilmek bana gerçekten güven veriyor.en kısa zamanda fotoğraf çekip koyucam hasarlı yerleri.
evet trafik polisi çağırmadım işin uzamasını istemedim.sakin olmakta fayda var dedim.adam suçunu biliyor gerçi bu sabah servise gittiğimde tel. kapalıydı sonradan aradı ve yaptırıcam ben seni ararım gideriz dedi.plakasınıda aldım bende aramasaydı dediğiniz gibi vurup kaçtı diye şikayet edecektim.bakalım inşallah buna gerek kalmaz.ve Allah kimsenin başına vermez ben şimdi şükrediyorum ya kız arkadaşıma yada bana bişey olsaydı....cana geleceğine mala gelsin.tekrar teşekürler arkadaşlar
