gelde sinir olma...ışıkta beklerken arkadan vurdu....

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
mrb arkadaşlar:salut: yaklaşık 1,5 saat önce tepeüstünden ümraniye ye gidişte netaşın orada yada nasıl desem eski yimpaşın oradaki ışıklarda durmuştum.arkadan acı fren sesi geldi.yaklaşık 10 sn olmadan yanımdan hızla bir motor geçti ardından küüüüttttttttt diye bir ses ve ben aynen yerde.....anlayacağınız kırmızı ışıkta beklerden arkamdan clio marka bir otomobil çarptı.elim egzoza geldiği için hafif derecede yandı.birde sol kaval kemiğim bi yere çarptı galiba biraz acıyor.en çok üzüldüğüm kız arkadaşımda arkamdaydı oda poposunun üzerine düşmüş biraz ağrı var dedi.ailesini pakikletmemek için hastaneye götüremedim ama yarın sabah ilk işi gitmek olacak.motorda ise fazla bişey yok gibi ama yarın bakıcaz.plakalık kırıldı.arka bagaj pelt oldu ve sol grenajda çizik var.hepsinin yenisini aldıracam çarpana yarın ilk işim servise gitmek olacak.
vurma sebebine gelince hani ben ışıklarda dururken yanımdan bir (afedersiniz ama söyliyecem) şerefsiz geçmiştiya işte bu bana çarpan arabanın önüne felan kırmış bişeyler yapmış adamda onu kovalarken piyango bize denk geldi işte.umarım o motorcuda bu yazımı okuyodur.gerçi böyle öküzlere motorcu denmez ama.işte böyle arkadaşlar.gerçi ikisindede suç var.ilk kazam ve bana çarptılar işte banada koyan bu.
herkeze motor verirlerse olacağı budur....:farao:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
Kardeşim büyük geçmiş olsun, çok üzüldüm..Çok büyük hasar almadan kurtarmış olmanıza da sevindim.. Ne olursa olsun arabayı kullananın çok büyük hatası var. Her hata yapanı,sıkıştıranı kovalarsak bu şehir teksas'a döner. O yüzden heriften alabildiğin kadar para al..

Tekrar geçmiş olsun..KAzasız belasız sürüşler..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sen mlipiyango al başka ne diyeyimki bir de geçmiş olsun allah beterinden korusun
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok ama çok geçmiş olsun. bütün hasarı karşılarlar umarım offfff :pale:
benim de ilk kazamda öndeki sürücü ön fren ile arka freni karıştırmıştı.
Allahtan hatasını kabul etti. ama olan benim ön çamurluğa olmuştu.
neyse ki hasarımı ödemişti. az biraz da annemle korktuğumuzla kalmıştık.
ne olur sanki daha dikkatli olunsa. çocuk oyuncağı değil bu iş.
kazayı yap hasarı öde ile bitmiyor. ne canlar yanıyor trafikte.
neyse arkadaşım tekrar geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
teşekürler arkadaşlar.Allah hiçbirimizin başına vermesin.haklısınız adamda çok büyük hata var.ama napalım kaba kuvvetle bişey çözülmez.adam suçunu bildiği için biçok kez özür diledi ve motoru yaptırtacak.bende en ufak hasarlı parçayı bile yenisiyle deyiştireceğim zaten.çünkü 0 almışım motoru.yarın ilk işim servise gitmek zaten.ustada tanıdık ne gerekiyosa yaptırtacam en ufak masraftan kaçınmayacağım.artık ışıklarda dururkende dikkat edin arkadaşlar...istanbulun dengesiz şoförleri bitmez...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sana ve arkadaşına bişi olmasın s.et cana geleceğine mala gelsin
geçmiş olsun
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Allah cc korumuş dostum seni dediğin gibi çok dikkat etmek lazım bu herif süratle çarpabilirdi verilmiş sadakan varmış bence bi daha ver ....
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
geçmiş olsun arkadaşım dikkatli olmak lazım her zaman, ben ışıklarda durunca arkama sürekli bakarım ve kalkış için hazırda beklerim görüldüğü gibi ne zaman ne olacağı belli olmuyor
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Şansızlıga bak ya :S Çok geçmiş olsun.Bi keresindede kırmızı yandı biraz ani durduk beklerken arkamızdaki arabada ani fren sıkıp bir kaç cm kala durdu sonra ışıklarda duran Yunus adama fırça çekti.Ama işte motorculukta degil önce insanlıkta :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
teşekürler arkadaşlar.zaten anlamadığım şey duran bişeye nasıl çarpılır ben ona sinir oldum.bide ben yaklaşık 10 sn bekledim stop lambam yanıyor+kırmızı ışık yanıyor ama dediğim gibi tek ihtimal adamında söylediği o yanımdan geçen motoru kovalaması.motordada hata var kırmızıda yanımdan nasıl geçti görmeliydiniz bi plakasını alabilseydim zaten:pr:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
gecmıs olsun bırader.bende umranıyede oturuyorum.gecelerı bıraz tehlıkelı oluyo buralar.genelde sarhoslar cıkıyo bu saatte trafıge.allah beterınden saklasın.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
gecmıs olsun bırader.bende umranıyede oturuyorum.gecelerı bıraz tehlıkelı oluyo buralar.genelde sarhoslar cıkıyo bu saatte trafıge.allah beterınden saklasın.

teşekürler arkadaşım.zaten motorla geçmekten en çok korktuğum yer ümraniye.arabalar biyandan sıkıştırır.yayalar önüne fırlar vb... bu yüzden çok dikkatli ve yavaş giderim orada....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
27
cok gecmıs olsun sanada arkasınada bundan sonra ısıklarda dururkende arkana bakmayı alıskanlık edınırsın bence :) maganda dolu ben her ısıklarda ısıklara bakmak yerıne aynadan arkaya bakıorum egıtımde ogrenmıstım sımdıye kadar basıma bısey gelmedı ama ıns gelmezde sende dıkkat edersın bundan sonra tekrar buyuk gecmıs olsun
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
İstanbulun her yeri bela arkadaşlar, bulaşmak için ille de birşey yapmanıza gerek yok ki. Geçen durduğu yerden ani yola çıkan bir taksiye nasıl çarpmadığıma ben de şaşırdım. İleride kırmızı ışıkta yakaladım da 'sanıyor musun ki ön kapıdan içeri girmez bu motor' dediğimde dumur oldu garip ne diyeceğini bilemedi :mrgreen:

Geçmiş olsun demekten başka elden birşey gelmiyor.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Arkadaşlar daha önce yazılıp çizilmişti ancak tekrar söylemek isterim ki ışıklarda beklerken motoru 1. viteste ve eliniz debriyajda bekleyin.baktınız yeşilin yanmasına daha çok var yine de bekleyin hatta arkanıza bir kaç otomobil gelip dursa bile boşa alıp beklemeyin.süratla gelen bir araç zincirleme kazaya neden olabilir ve arada sıkışıp kalabilirsiniz ya da en önde bekleseniz bile size de çarpılabilir.

@ozrace

polis tutanağı tutulmadıysa adamın peşini bırakma böyle çok adam tamam herşeyini öderim diyor sonra bir daha bulamıyorsunuz kişiyi.geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun, hayret bak sana çarpan hatun değilmiş... Hatun olsa neler derdin neler.. Sadece küfürle kalmaz, ehliyetini alır, trafikten men ederdin.. Ama erkekmiş, ne yaparsın, kader...

Neden bunları yazdığımı bi kaç gün evvel açtığın topiği hatırlarsan anlarsın....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst