- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
- Konu Yazar
- #1
mrb arkadaşlar:salut: yaklaşık 1,5 saat önce tepeüstünden ümraniye ye gidişte netaşın orada yada nasıl desem eski yimpaşın oradaki ışıklarda durmuştum.arkadan acı fren sesi geldi.yaklaşık 10 sn olmadan yanımdan hızla bir motor geçti ardından küüüüttttttttt diye bir ses ve ben aynen yerde.....anlayacağınız kırmızı ışıkta beklerden arkamdan clio marka bir otomobil çarptı.elim egzoza geldiği için hafif derecede yandı.birde sol kaval kemiğim bi yere çarptı galiba biraz acıyor.en çok üzüldüğüm kız arkadaşımda arkamdaydı oda poposunun üzerine düşmüş biraz ağrı var dedi.ailesini pakikletmemek için hastaneye götüremedim ama yarın sabah ilk işi gitmek olacak.motorda ise fazla bişey yok gibi ama yarın bakıcaz.plakalık kırıldı.arka bagaj pelt oldu ve sol grenajda çizik var.hepsinin yenisini aldıracam çarpana yarın ilk işim servise gitmek olacak.
vurma sebebine gelince hani ben ışıklarda dururken yanımdan bir (afedersiniz ama söyliyecem) şerefsiz geçmiştiya işte bu bana çarpan arabanın önüne felan kırmış bişeyler yapmış adamda onu kovalarken piyango bize denk geldi işte.umarım o motorcuda bu yazımı okuyodur.gerçi böyle öküzlere motorcu denmez ama.işte böyle arkadaşlar.gerçi ikisindede suç var.ilk kazam ve bana çarptılar işte banada koyan bu.
herkeze motor verirlerse olacağı budur....:farao:
vurma sebebine gelince hani ben ışıklarda dururken yanımdan bir (afedersiniz ama söyliyecem) şerefsiz geçmiştiya işte bu bana çarpan arabanın önüne felan kırmış bişeyler yapmış adamda onu kovalarken piyango bize denk geldi işte.umarım o motorcuda bu yazımı okuyodur.gerçi böyle öküzlere motorcu denmez ama.işte böyle arkadaşlar.gerçi ikisindede suç var.ilk kazam ve bana çarptılar işte banada koyan bu.
herkeze motor verirlerse olacağı budur....:farao: