gelde sinir olma...ışıkta beklerken arkadan vurdu....

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun dostum
allahtan ikinizde de fazla bişey yok en kötü kazan bu olur umarım
allah başka kaza bela vermesin
adamın peşini bırakma dostum anladığım kadarıyla polis tutanak tutmamış
adamın plakasınıda alsaydın ilerde bişi olursa vurdu kaçtı die tutanak tutulabilir kaskon karşılardı hasarını
tekrar geçmiş olsun bundan sonra ışıklarda daha dikkatli ol
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun dostum talihsiz bi olay yaşamışsın...neyseki araba çok hızlı değilmiş sanırım...sizde fazla bişey olmamamasına sevindim...ama her ne pahasına olursa olsun kırmızı ışıkta gazlayan clio'da kazaya davetiye çıkarmış...yanından geçen zebaniyi saymıyorum bile...kaza yerinde tutanak tutturmuşmuydun peki...inşallah sana çarpan şahış sonradan yan çizmez...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
özellikle geceleri kırmızı ışıkta şeridin ortasından ziyade çizgi üzerinde durdururum motoru. geçen tabakhaneye b.. yetiştirmeye çalışan bir angut arkamdan gelirken ışıklarda duramadı solumdan sıyırıp bikaç metre ilerde durdu. şükürler olsun ki yine şerit ortasında değil çizgi üzerinde durdurmuştum motoru.
bizim tekteker55 aynı durumda arkadan kayarak gelen şahini görünce asılmış gaza kurtarmış paçayı.
Allah koruyor bizleri, yoksa bu memlekette halimiz harap.
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Trafik polisleri cruser , race tarzı motosiklet sürenlere artis gözü ile bakıp sadece bu tür büyük motosikleri çevirirlerse olacağı bu.Bi scootere 3 kişi binen mi , karısını çocugunu koyup giden mi.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
1) Şerit ortasında durmayın,
2) Durduğunuzda periyodik olarak aynalardan arkayı kontrol edin,
3) Durduğunuzda dörtlü flaşörü yakın,
4) Vitesi 1'e takın ki aciliyet durumunda hareket edebilesiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz motorcular böyle şoförlere ders verecez arkadaşlar başka çaresi yok,hepimizin başına geliyor şeridinde durduğun halde adam kalkmış biraz sola kaçta geçeyim diyor trafik duruyor,malesef ülkemizde motora ve motorcuya saygı yok hepimiz biribirimize saygılı olmalıyız ama arada dengesizler çıkıyor biz onlara örnek olalımda onlar utansın :cat:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Selam özrace kardeş büyük geçmiş olsun hem sana hem artçına bir kere bana da öyle çarptılar allahtan elim debriyaj da idi böylece motor öne kayıp durdu bende tek çizik yok arabanın ön plaka kırılmıştı. aracın palakasın al muhakkak kaza raporu tutturmadi isen çarpıp kaçtı diyip savcılığa başvurursun. Bu arada herşeyi en ince ayrıntısına kadar yaptırma bence sonra kabul etmeyip faturanın bir kısmı sana da dönebilir. Ufak çizik ve göçüklerler için genelde nazarlık derler böylece bir daha kazaya karışmazsın. Kazasız sürüşler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geçmiş olsun...:rendeer:
Kız arkadaşını biran önce hastaneye götür,ne olur ne olmaz.Allah korusun.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Allah korumuş valla çok büyük geçmiş olsun motor bişekilde halledilir önemli olan sana bişey olmaması
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
çok geçmiş olsun arkadaşım.. aynı olay iki gün önce az kaldı başıma geliyordu.. ama Allahtan araba durdu.. bazı dingillerde ışıkların dibinde durmayı planlayarak hızlı geliyor ve duramıyorlar.. arkamdan bi fren sesi geldi.. ama durdu.. bende heyecanlandım bir an gazı verdim hafiften giderim diye ama gerek kalmadı.. döndüm adama şöyle bi ters ters baktım.. oda suçunu anladı zaten.. el kaldırdı özür diledi...

kız arkadaşına da geçmiş olsun.. inşallah kötü bişey yoktur.. bende bir kere gezdirmiştim.. ama çok büyük sorumluluk oldu... sonra kendime sordum yabişey olsaydı..(Allah korusun) ondan sonra bindirmiyorum artık...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
eğitim eğitim eğitim..ne eğitimi kardeşim..bu hanzolarımı eğiteceksin..sanmaki okumakla adam olur çelebi..okumak cehaleti alır eşeklik baki kalır..arkadaşımızı allah esirgemiş..inşallah bu son kazası olur..tekrardan geçmiş olsun
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hepinize tek tek teşekür ederim arkadaşlar.bugün servise gittim Allahtan motor kısmında bişey yok sadece arka plakalık vede motor sola düştüğü için sol kısımda çizikler var.iyiki varsınız arkadaşlar.herbirinizi tanımasamda arkamda olduğunuzu bilmek bana gerçekten güven veriyor.en kısa zamanda fotoğraf çekip koyucam hasarlı yerleri.
evet trafik polisi çağırmadım işin uzamasını istemedim.sakin olmakta fayda var dedim.adam suçunu biliyor gerçi bu sabah servise gittiğimde tel. kapalıydı sonradan aradı ve yaptırıcam ben seni ararım gideriz dedi.plakasınıda aldım bende aramasaydı dediğiniz gibi yurup kaçtı diye şikayet edecektim.bakalım inşallah buna gerek kalmaz.ve Allah kimsenin başına vermez ben şimdi şükrediyorum ya kız arkadaşıma yada bana bişey olsaydı....cana geleceğine mala gelsin.tekrar teşekürler arkadaşlar:)

hepinize tek tek teşekür ederim arkadaşlar.bugün servise gittim Allahtan motor kısmında bişey yok sadece arka plakalık vede motor sola düştüğü için sol kısımda çizikler var.iyiki varsınız arkadaşlar.herbirinizi tanımasamda arkamda olduğunuzu bilmek bana gerçekten güven veriyor.en kısa zamanda fotoğraf çekip koyucam hasarlı yerleri.
evet trafik polisi çağırmadım işin uzamasını istemedim.sakin olmakta fayda var dedim.adam suçunu biliyor gerçi bu sabah servise gittiğimde tel. kapalıydı sonradan aradı ve yaptırıcam ben seni ararım gideriz dedi.plakasınıda aldım bende aramasaydı dediğiniz gibi vurup kaçtı diye şikayet edecektim.bakalım inşallah buna gerek kalmaz.ve Allah kimsenin başına vermez ben şimdi şükrediyorum ya kız arkadaşıma yada bana bişey olsaydı....cana geleceğine mala gelsin.tekrar teşekürler arkadaşlar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla son dakkada şimdi gördüm topiği...üzüldüm dostum be...plaka mlaka almadınmı...trafik falan gelmedimi...nedir ne değildir...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın. Kız arkadaşında ve sende birşey olmaması sevindirici. Umarım son kazan olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst