galatasarayın hakkı ile şampiyon olduğuna inanmıyorum,
ayrıca stadda bayrak dikmek felan eskidi bunlar,
anladılar ki o bayrak alınır başka yere dikilir,
Bayrağı kastettiğin heryere diktik.galatasarayın hakkı ile şampiyon olduğuna inanmıyorum,
ayrıca stadda bayrak dikmek felan eskidi bunlar,
anladılar ki o bayrak alınır başka yere dikilir,
benim gibi futbol ile alakası olmayan birini bile yavaş yavaş holigana çevirebiliyorsanız
toplum mühendisliğiniz işe yaramıştır,
Boş yere..Hepsi boş yere..:sunny:
Yaşasın ekmek spor...::xs06::::gazla::
bizim tebrık ettiğimiz gibi tebrik edemiyorsunuz. işte aramızdaki en buyuk fark bu.Bayrağı kastettiğin heryere diktik.
neyse renkli tvde ilk kez kupa tebrikler![]()
Cem abi onu görmek nasip olmadı da, 60-70 gslinin arasıda Fenerbahçe formamla maç izlediğimi bilirim.arkadaşlar,aranızda fenerbaçe galatasaray maçını, arada tel örgüler olmadan her iki taraftarın iç içe seyrettiği bir maça gideniniz varmı???
Cem abi onu görmek nasip olmadı da, 60-70 gslinin arasıda Fenerbahçe formamla maç izlediğimi bilirim.![]()

Bu arada gs avrupğa macında Fb formam ile Gs yi destekledim. Bunu eklemeyi unutmusum. Acaba kım dah a centilmen. BBen böyle Centilmenlik görmedim. Bravo.
[url]http://img233.imageshack.us/img233/1696/40511631199183221429721.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us

Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]
Bence gayet centilmenler.
Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]
Bence gayet centilmenler.
Sinan,Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]
Bence gayet centilmenler.