Galatasarayın Şampiyonluğu

Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Boş yere..Hepsi boş yere..:sunny:
Yaşasın ekmek spor...::xs06::::gazla::
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
galatasarayın hakkı ile şampiyon olduğuna inanmıyorum,
ayrıca stadda bayrak dikmek felan eskidi bunlar,
anladılar ki o bayrak alınır başka yere dikilir,

Eskidi tabi, şimdi ağlamak moda :D Gördük kim kime bayrak dikiyor. Bayrağı seneye stada değil tesislere dikersek şaşırmayın sonra :) :) :)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
galatasarayın hakkı ile şampiyon olduğuna inanmıyorum,
ayrıca stadda bayrak dikmek felan eskidi bunlar,
anladılar ki o bayrak alınır başka yere dikilir,

benim gibi futbol ile alakası olmayan birini bile yavaş yavaş holigana çevirebiliyorsanız
toplum mühendisliğiniz işe yaramıştır,
Bayrağı kastettiğin heryere diktik.
neyse renkli tvde ilk kez kupa tebrikler:)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar,aranızda fenerbaçe galatasaray maçını, arada tel örgüler olmadan her iki taraftarın iç içe seyrettiği bir maça gideniniz varmı???
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
arkadaşlar,aranızda fenerbaçe galatasaray maçını, arada tel örgüler olmadan her iki taraftarın iç içe seyrettiği bir maça gideniniz varmı???
Cem abi onu görmek nasip olmadı da, 60-70 gslinin arasıda Fenerbahçe formamla maç izlediğimi bilirim. :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Cem abi onu görmek nasip olmadı da, 60-70 gslinin arasıda Fenerbahçe formamla maç izlediğimi bilirim. :)

İzleyebilirsiniz tabiiki, Galatasaray taraftarı hoş görülüdür. Gerçek futbolun izlenmesine müsaade eder. İnsanların ders almalarına önem verir ve CENTİLMENDİR, kendini bilmez, polis arabası deviren denyo tiplerden değildir.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Bu arada gs avrupğa macında Fb formam ile Gs yi destekledim. Bunu eklemeyi unutmusum. Acaba kım dah a centilmen. BBen böyle Centilmenlik görmedim. Bravo.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaşasın pendik spor :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
O değil de galatasaray kazanınca biz şöyle yaptık sizi şöyle yendik diyenler, galibiyeti sahiplenenler, bu fotoğrafları da sahiplensinler ya. Desinler erkek gibi evet biz de yaptık zamanında.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]

Bence gayet centilmenler.

bu bütün GALATASARAYLILARI bağlamaz futbol kulüplerini Türkiyede ilk kuranlar fenerde dahil azınlıklar . o yüzden futbolun dostluk ve birleştirici yönü önemli olan

sadece Beşiktaş kulübünü ÇERKEZLER kurdu
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]

Bence gayet centilmenler.

Şu cümledeki "sağlayan" kısmına oldukça takıldım ben? Adı üstünde "işgal" zamanında, ne sağlanmış olabilir ki? Galatasaray taraftarı olmam, fanatiklikten oldukça uzak olmam ve Galatasaray ve diğer spor kulüpleri atışmalarıyla zerre ilgilenmemem bir yana; Mekteb-i Sultani, hayatımın en güzel yıllarını bana vermiş, bir üyesi olmaktan en çok gurur duyduğum ve muhtemelen hayatım boyunca da daha gurur verici bir şey yaşamayacağım yerdir.

Adeta evim, yuvam hakkında da söylenen abartılmış, aslından uzaklaştırılmış bu tür şeyler de fazlasıyla canımı sıkıyor bu yüzden.

İşgal altında olunmayan dönemde, okulun en tepesinde ve ayrıca sayısız yerinde daha Türk bayrakları hiç eksik olmamıştır. Okulun Fransız nüfusu da oldukça kalabalık olmasına rağmen Türk millet ve milliyetine birçok kişiden daha saygılı ve bağlı, Türkçe'ye de şu fotoğrafın altına bin bir yanlışla yazılmış iki satırı yazan kişiden daha hakim ve saygılıdırlar.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Olay bir şeyler paylaşmaksa, hangi şeref defterinden çıktığı belli olmayan fotokopiler yerine onur duyduğumuz şöyle bir şey var elimizde...
922017069432574.jpg


Ayrıca lise binasını bir ziyaret etme fırsatınız olursa, şeref duyulan şeylerin böyle balon haberler değil, okulun her tarafını süsleyen Türk büyüklerinin haber ve ziyaretleri, her türlü işgal döneminde okuldan çıkan gazi ve şehitlerin gururla her köşeye kazınmış isimleri olduğunu görebilirsiniz.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Niye öyle diyorsun ki?
İşgal sırasında Fransız bayrağını Türk topraklarında dalgalanmasını sağlayan Galatasaraylılar değilmiydi?
[url]http://img221.imageshack.us/img221/707/asasail.jpg[/URL]

Bence gayet centilmenler.
Sinan,
dur ben su horozun kalbini kirayim,agzina zicayim diye plan yapsan bu kadarini yapamazdin.

Bu futbol topu nasil bir sihire sahip anlayamiyorum.
En aklibasinda gordugum adamlarin gozunu donduruyor.
Topigi ilk bir kac sayfa takip ettim.
Hatta bir tebrik mesajida attim sanirim.
Ama sonra midem bulandi.
Bir daha bakmadim.
Olcan'in mesajini gorunce kilit var kilit varsa baya cumbus var dur bakayim diye girdim.
Girmez olaydim.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yorumlari okuyorum okuyorum agzim acik kaliyor yemin ederim..
Bu nasil bir nefret nasil bir kin??????:silent:

Gecen gün koyu Fenerli arkadasima
"Ülem stadi yiktiniz" diyorum
"iyi yaptik diyor" bana :pr::pr::pr:

Buradada fanatikler var...
Gecende Köln taraftarlari Gladbach taraftarlarinin otobüsünü tasladilar.. :pr::pr:
Ama herkesin dedigi ney biliyormusunuz?
Bunlar geri zekali..
Köln taraftarlari icin söylenen bunlar..

Herseyin fanatigi cok ama cok kötü bence..

Ve Atatürk e kadar gidebiliyorsunuzya sasirip kaliyorum...:pale:

Sadece sunu söyliyemim sizlere..
Ha FENER ha GALATASARAY seyircisi.. Ve digerleri..
Birbirinizden hic farkiniz yok..

Cok ama cok yazik...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar bir tek galib olacaktı oda GS oldu tebrik ederiz.Aklıma takılanlar var ve burnuma gelen pis kokular bence körler sağırlar birbirini ağırlar daha yazmıyorum.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
hakkıyla şampiyon olmadı diyenler hakkıyla şampiyon nasıl olacaktı gs bir söylesenize adamlar maç yaptı ŞİKESİZ kazandı maçları şampiyon oldu buradaki haksızlık ne
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst