- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
8 sene gs tribünü kovaladım ultrAslan başkanı içeri alındıkdan sonra bıraktım..her sene en az 5 defa deplasmana gitmişdiğim var polislerle çok olaylar yaşadık ama bu kadıköyde yapılanlar bu kadarıda pes maçtan önce ve maçdan sonra ...ben askerlikden sonra bıraktım futbolu tribünü ...ekmeğimi vermiyor çünkü artık ....evlendim barklandım şimdi ekmek spor için savaşıyorum En büyük ekmek spor ...Fenerbahçe yada Galatasaray şampiyon olmuş umrumda değil artık....
Budur. LigTv maç sırasındaki reklamlar için 12 Milyon TL aldı haberiniz var mı ? Yok Fener, Yok Gs, Yok TS, Yok BJK.. Geçiniz.