Galatasarayın Şampiyonluğu

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
8 sene gs tribünü kovaladım ultrAslan başkanı içeri alındıkdan sonra bıraktım..her sene en az 5 defa deplasmana gitmişdiğim var polislerle çok olaylar yaşadık ama bu kadıköyde yapılanlar bu kadarıda pes maçtan önce ve maçdan sonra ...ben askerlikden sonra bıraktım futbolu tribünü ...ekmeğimi vermiyor çünkü artık ....evlendim barklandım şimdi ekmek spor için savaşıyorum En büyük ekmek spor ...Fenerbahçe yada Galatasaray şampiyon olmuş umrumda değil artık....

Budur. LigTv maç sırasındaki reklamlar için 12 Milyon TL aldı haberiniz var mı ? Yok Fener, Yok Gs, Yok TS, Yok BJK.. Geçiniz.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Galatasarayı ve Fenerbahçeyi de tebrik etmek gerek birisi Şampiyon oldu birisi ikinci. İkisi de hak etti belki ama fenerbahçe için daha zorlu bir süreç oldu bu yıl. Ayrıca galatasarayı diğer branşlarda da birinciliğe ortak olarak görmek isteriz..
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GALATASARAYIM tebrikler.. şampiyonlar liginde başarılar...
fenerede teessüfler medenice alkışlamayıp-bayrak yakıp-stad ışıklarını kapatıp olaylar çıkrtıkları için
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Polemik için kimse alınmasın demişsin ama polemik baslattıgının farkında bile değilsin. Diğer arkadaşlar sevincini paylasıp tebrıkkleri kabul ederken sen simdi niye böyle çoğul konusuyorsun? Bütün taraftarlar mı öyle? yada sadece Fenerbahçe de mi var? Galatasaray veya diğer takımların taraftarları medeniyetin en üst sırasında mı? Bütün takımlarda holigan var . Sizinki daha fazla bızımkı daha az diye kendınızı de kandırmayın. bu yorumuna kadar ehrsey guzeldi. Sadece Tebrık edecektım ama yine suyu çıkmış.

yarası olan gocunsun...benim lafım televizyon'dan gördüğüm ahlaksızlara,Galatasaray hakkıyla şampiyon olduğu halde utanmadan küfür edenlere vs...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Galatasaray'ı tebrik etmek isterim ama edemiyorum ne yazık ki.Çünkü;

Kendi başkanları önce, "lig'te bir senaryo oynanıyor ve bizde bu oyuna istemeden dahil olduk" sözünü söyleyip, ardından "hakkımızda şampiyon" olduk sözünü söyleyerek bana göre bir çelişki içine düştü.Madem bir senaryo var demek ki size şampiyonluk sağlayan bu senaryonun sahipleri.

Rakibini UEFA'ye şikayet etmek gibi birçok saha dışı çirkin mücadele durumlara karışmıştır kendileri.

Galatasaray yönetiminin maç sırasında Galatasaraylı taraftarların güvenlik sebebiyle maçı stadda izlememesine ses çıkarmazken Sükrü Saraçoğlu stadında kupa almaya çalışmak bu na diretmek.

Dün izlediğim görüntülerdeki liseli ergen tavırları.(Otobüste "Şampiyonluk yarınlara kaldı.." ve Arena'da sahaya inen taraftarları çıkarmak için "Çıkmayan Fenerli olsun" sözleri)

Bu sebeplerden ötürü hiç tebrik edesim gelmiyor.Tuttuğum takım Fenerbahçe Şampiyon olsaydı bile çok sevinebileceğimi sanmıyorum.Çünkü berbat bir lig izledik bu sene.Şike muhabbeti yüzünden ligin tadı kaçtı.Tabi bunun sorumlusuda Fenerbahçe çoğuna göre.

Şikeci Fener diye ortalığı ayağa kaldıran embesiller işlerine geldiklerine kulak veriyor.Soruyorum size şike suçu, tecavüzden daha mı kötü bir şey ki Aziz Yıldırım hala hapiste.Bir kıza tecavüz eden 20 kişiyi "rızası var" diye haklı çıkaran yargının, Aziz Yıldırım hakkında ki kararına mı güveniyorsunuz?

Aziz Yıldırım her ne sebeptense birinin kuyruğuna bastı(Benim bildiğim Nato ihaleleri) hapise atmak için bir sebep çıkardılar ortaya bakıyorum herkeste yedi.

Böyle keyifsiz, berbat bir ligden ve en büyük rakibinizin saha dışında yıpratılması sonucunda şampiyon çıkmaktan mutlularsa bir sene yaşayın o mutluluğu.Böyle kalitesiz iğrenç bir ligten şampiyon çıkmak her takım için çok sevindirici bir durum olmaması gerekir.

Spordan anladıkları Futbol olan bir halk için tabi bunlar gereksiz detaylar.Fakat benim içim mühim detaylar.
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Galatasaray'ı tebrik etmek isterim ama edemiyorum ne yazık ki.Çünkü;

Kendi başkanları önce, "lig'te bir senaryo oynanıyor ve bizde bu oyuna istemeden dahil olduk" sözünü söyleyip, ardından "hakkımızda şampiyon" olduk sözünü söyleyerek bana göre bir çelişki içine düştü.Madem bir senaryo var demek ki size şampiyonluk sağlayan bu senaryonun sahipleri.

Rakibini UEFA'ye şikayet etmek gibi birçok saha dışı çirkin mücadele durumlara karışmıştır kendileri.

Galatasaray yönetiminin maç sırasında Galatasaraylı taraftarların güvenlik sebebiyle maçı stadda izlememesine ses çıkarmazken Sükrü Saraçoğlu stadında kupa almaya çalışmak bu na diretmek.

Dün izlediğim görüntülerdeki liseli ergen tavırları.(Otobüste "Şampiyonluk yarınlara kaldı.." ve Arena'da sahaya inen taraftarları çıkarmak için "Çıkmayan Fenerli olsun" sözleri)

Bu sebeplerden ötürü hiç tebrik edesim gelmiyor.Tuttuğum takım Fenerbahçe Şampiyon olsaydı bile çok sevinebileceğimi sanmıyorum.Çünkü berbat bir lig izledik bu sene.Şike muhabbeti yüzünden ligin tadı kaçtı.Tabi bunun sorumlusuda Fenerbahçe çoğuna göre.

Şikeci Fener diye ortalığı ayağa kaldıran embesiller işlerine geldiklerine kulak veriyor.Soruyorum size şike suçu, tecavüzden daha mı kötü bir şey ki Aziz Yıldırım hala hapiste.Bir kıza tecavüz eden 20 kişiyi "rızası var" diye haklı çıkaran yargının, Aziz Yıldırım hakkında ki kararına mı güveniyorsunuz?

Aziz Yıldırım her ne sebeptense birinin kuyruğuna bastı(Benim bildiğim Nato ihaleleri) hapise atmak için bir sebep çıkardılar ortaya bakıyorum herkeste yedi.

Böyle keyifsiz, berbat bir ligden ve en büyük rakibinizin saha dışında yıpratılması sonucunda şampiyon çıkmaktan mutlularsa bir sene yaşayın o mutluluğu.Böyle kalitesiz iğrenç bir ligten şampiyon çıkmak her takım için çok sevindirici bir durum olmaması gerekir.

Spordan anladıkları Futbol olan bir halk için tabi bunlar gereksiz detaylar.Fakat benim içim mühim detaylar.


Hocam haklı olduğun yerler var ama allah aşkına biraz gerçekçi ol şimdi siz şampiyon olsaydınız şike dediniz başkanımızı aldınız ama gene şampiyon olduk en büyük fener demicekmiydiniz bu seneki performansıyla bu takım şampiyonluğu hak etmedimi iyi sölüyosun güzel sölüyosun ama sadece fenerbahçe cephesinden bakmamak lazım olaylara.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
Galatasaray'ı tebrik etmek isterim ama edemiyorum ne yazık ki.Çünkü;

Kendi başkanları önce, "lig'te bir senaryo oynanıyor ve bizde bu oyuna istemeden dahil olduk" sözünü söyleyip, ardından "hakkımızda şampiyon" olduk sözünü söyleyerek bana göre bir çelişki içine düştü.Madem bir senaryo var demek ki size şampiyonluk sağlayan bu senaryonun sahipleri.

Rakibini UEFA'ye şikayet etmek gibi birçok saha dışı çirkin mücadele durumlara karışmıştır kendileri.

Galatasaray yönetiminin maç sırasında Galatasaraylı taraftarların güvenlik sebebiyle maçı stadda izlememesine ses çıkarmazken Sükrü Saraçoğlu stadında kupa almaya çalışmak bu na diretmek.

Dün izlediğim görüntülerdeki liseli ergen tavırları.(Otobüste "Şampiyonluk yarınlara kaldı.." ve Arena'da sahaya inen taraftarları çıkarmak için "Çıkmayan Fenerli olsun" sözleri)

Bu sebeplerden ötürü hiç tebrik edesim gelmiyor.Tuttuğum takım Fenerbahçe Şampiyon olsaydı bile çok sevinebileceğimi sanmıyorum.Çünkü berbat bir lig izledik bu sene.Şike muhabbeti yüzünden ligin tadı kaçtı.Tabi bunun sorumlusuda Fenerbahçe çoğuna göre.

Şikeci Fener diye ortalığı ayağa kaldıran embesiller işlerine geldiklerine kulak veriyor.Soruyorum size şike suçu, tecavüzden daha mı kötü bir şey ki Aziz Yıldırım hala hapiste.Bir kıza tecavüz eden 20 kişiyi "rızası var" diye haklı çıkaran yargının, Aziz Yıldırım hakkında ki kararına mı güveniyorsunuz?

Aziz Yıldırım her ne sebeptense birinin kuyruğuna bastı(Benim bildiğim Nato ihaleleri) hapise atmak için bir sebep çıkardılar ortaya bakıyorum herkeste yedi.

Böyle keyifsiz, berbat bir ligden ve en büyük rakibinizin saha dışında yıpratılması sonucunda şampiyon çıkmaktan mutlularsa bir sene yaşayın o mutluluğu.Böyle kalitesiz iğrenç bir ligten şampiyon çıkmak her takım için çok sevindirici bir durum olmaması gerekir.

Spordan anladıkları Futbol olan bir halk için tabi bunlar gereksiz detaylar.Fakat benim içim mühim detaylar.
Öncelikle rakibini uefaya şikayet etmek çirkin bir olay değildir her takımın buna hakkı vardır müdahale edilmesi gereken bir durum gördüğünde. Başkanın dediği senaryolar sayesinde hala süperligde fener.
Ayrıca kupayı kadıköyde almakta suç değil,her takım isterse şampiyonluğunu ilan ettiği sahada kupayı alır hakkıdır.
uY3AQ.jpg
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaş maçın berabere biteceğini tahmin etmiştim emin olaydım beraberliğe 100TL basardım.
hoopppp gelsin 310TL :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hocam haklı olduğun yerler var ama allah aşkına biraz gerçekçi ol şimdi siz şampiyon olsaydınız şike dediniz başkanımızı aldınız ama gene şampiyon olduk en büyük fener demicekmiydiniz bu seneki performansıyla bu takım şampiyonluğu hak etmedimi iyi sölüyosun güzel sölüyosun ama sadece fenerbahçe cephesinden bakmamak lazım olaylara.

İki takım da haketti.Galatasaray futbolu için, Fenerbahçe yapılan linç kampanyasına rağmen buralara geldiği için haketti şampiyonluğu.


Öncelikle rakibini uefaya şikayet etmek çirkin bir olay değildir her takımın buna hakkı vardır müdahale edilmesi gereken bir durum gördüğünde. Başkanın dediği senaryolar sayesinde hala süperligde fener.
Ayrıca kupayı kadıköyde almakta suç değil,her takım isterse şampiyonluğunu ilan ettiği sahada kupayı alır hakkıdır.
http://i.imgur.com/uY3AQ.jpg?1

Tabiki kupayı istediğiniz yerde almakta haklısınız, fakat olaylar patlak vermişse stadın dışarısı savaş alanı gibiyse ortamı sakinleştirmek için fedakarlıkta bulunabilirdi Galatasaray.Sırf biz Saraçoğlunda kupayı aldık dedirttirmek için 3 saat beklediler ve karanlıkta aldılar.O oyun sayesinde biz ligte kaldıysak, sizde o oyun sayesinde şampiyon oldunuz.O zaman iki tarafında bir söz söyleme hakkı bulunmuyor.

Ayrıca paylaştığınız fotoğraf hiç hoş değil.Taraftar grupları bu tarz sevinç gösterileri yapabilir fakat futbol takımı yapamaz, yakışık almaz.Özellikle belli bir takıma yönelik hareketler bana göre yapılmaması gerekir.Sonradan görmeler gibi sevinmek hoş değil.Galatasaraylı iki sporcunun maçtan sonra afedersiniz köpek stili birbirlerini dürtme görüntüleri de bu duruma dahildir.Sevinç gösterisini abartmadanda şampiyonluk sevincinizi yaşayabilirsiniz.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
İki takım da haketti.Galatasaray futbolu için, Fenerbahçe yapılan linç kampanyasına rağmen buralara geldiği için haketti şampiyonluğu.




Tabiki kupayı istediğiniz yerde almakta haklısınız, fakat olaylar patlak vermişse stadın dışarısı savaş alanı gibiyse ortamı sakinleştirmek için fedakarlıkta bulunabilirdi Galatasaray.Sırf biz Saraçoğlunda kupayı aldık dedirttirmek için 3 saat beklediler ve karanlıkta aldılar.O oyun sayesinde biz ligte kaldıysak, sizde o oyun sayesinde şampiyon oldunuz.O zaman iki tarafında bir söz söyleme hakkı bulunmuyor.

Ayrıca paylaştığınız fotoğraf hiç hoş değil.Taraftar grupları bu tarz sevinç gösterileri yapabilir fakat futbol takımı yapamaz, yakışık almaz.Özellikle belli bir takıma yönelik hareketler bana göre yapılmaması gerekir.Sonradan görmeler gibi sevinmek hoş değil.Galatasaraylı iki sporcunun maçtan sonra afedersiniz köpek stili birbirlerini dürtme görüntüleri de bu duruma dahildir.Sevinç gösterisini abartmadanda şampiyonluk sevincinizi yaşayabilirsiniz.
Hocam şampiyonluk sahada kazanılır, sahadışı olaylara verilen tepkiler şampiyonluğu haketme konusunda katkısı olduğunu düşünmüyorum..
Çıkan olaylar galatasarayın kupayı orda alması yüzünden değil 3. kez son maçta şampiyonluk kaybedildiği içindi.oyunların bizle alakasını anlamadım tff ve fb arasında değilmi.
Fotoğrafıda özellikle paylaştım, arenadakii maçtan sonra topuzda dediğin köpek stilini yapmadımı başka türlüde sevinebilirdi yakışık aldımı? yada diğeri her maçımızda ağlama hareketi ona kapak olmuş güzelde olmuş..
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Şampiyonluk yarınlara kaldı..

sampiyonsun galatasaray fenerliler soda verem iyi gelir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar olayların çıkış sebebi belli oldu.Maç bitiminde galatasaray yedek klubesinde açılan 2 metrelik galatasaray bayrağı fenerbahçeli taraftarı galeyana getirmiş.Bayrağın sahanın ortasına dikileceğini düşünen fenerbahçeli holiganlar sahayı işgal etmiş.İkinci bir Ulubatlı Souness olayı yaşamaktan korkmuşlar :cherry:

Bu arada çıkan olaylar sonucu 47 holigan gözaltına alınmış.Holiganların meslekleriyse polisi hayretler içinde bırakmış.Aralarında doktor , mühendis , öğretmen ve şirket yöneticisi de bulunuyor :queen:

kTkx8.jpg
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
İki takım da haketti.Galatasaray futbolu için, Fenerbahçe yapılan linç kampanyasına rağmen buralara geldiği için haketti şampiyonluğu.

Tabiki kupayı istediğiniz yerde almakta haklısınız, fakat olaylar patlak vermişse stadın dışarısı savaş alanı gibiyse ortamı sakinleştirmek için fedakarlıkta bulunabilirdi Galatasaray.Sırf biz Saraçoğlunda kupayı aldık dedirttirmek için 3 saat beklediler ve karanlıkta aldılar.O oyun sayesinde biz ligte kaldıysak, sizde o oyun sayesinde şampiyon oldunuz.O zaman iki tarafında bir söz söyleme hakkı bulunmuyor.

Ayrıca paylaştığınız fotoğraf hiç hoş değil.Taraftar grupları bu tarz sevinç gösterileri yapabilir fakat futbol takımı yapamaz, yakışık almaz.Özellikle belli bir takıma yönelik hareketler bana göre yapılmaması gerekir.Sonradan görmeler gibi sevinmek hoş değil.Galatasaraylı iki sporcunun maçtan sonra afedersiniz köpek stili birbirlerini dürtme görüntüleri de bu duruma dahildir.Sevinç gösterisini abartmadanda şampiyonluk sevincinizi yaşayabilirsiniz.

Tam bir klasik fenerlisiniz :)

Madem o kadar beklemişler ve hak ettikleri kupayı hak ettikleri yer yani YEŞİL SAHA'da alacaklar e bi zahmet ışıkları yakacaksınız arkadaş. Madem zoruna gidiyor adam gibi topunu oynayıp son maçta kaybetmeyeceksin şampiyonluğu.

GS fotosu paylaşılınca hoş oluyor ama ona ses çıkarmak yok. :) Yine klasik fenevli hareketi. Sevinç sevinmenin abartılmış halidir zaten. Abartmadan şampiyonluk nasıl kutlanır? Kupayı aldık oturalım mı köşede? :)

Şampiyonluk başka bahara, amman Bursaspor'a dikkat!!! :queen::pl:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Galatasaray'ı tebrik etmek isterim ama edemiyorum ne yazık ki.Çünkü;

Kendi başkanları önce, "lig'te bir senaryo oynanıyor ve bizde bu oyuna istemeden dahil olduk" sözünü söyleyip, ardından "hakkımızda şampiyon" olduk sözünü söyleyerek bana göre bir çelişki içine düştü.Madem bir senaryo var demek ki size şampiyonluk sağlayan bu senaryonun sahipleri.

Rakibini UEFA'ye şikayet etmek gibi birçok saha dışı çirkin mücadele durumlara karışmıştır kendileri.

Galatasaray yönetiminin maç sırasında Galatasaraylı taraftarların güvenlik sebebiyle maçı stadda izlememesine ses çıkarmazken Sükrü Saraçoğlu stadında kupa almaya çalışmak bu na diretmek.

Dün izlediğim görüntülerdeki liseli ergen tavırları.(Otobüste "Şampiyonluk yarınlara kaldı.." ve Arena'da sahaya inen taraftarları çıkarmak için "Çıkmayan Fenerli olsun" sözleri)

Bu sebeplerden ötürü hiç tebrik edesim gelmiyor.Tuttuğum takım Fenerbahçe Şampiyon olsaydı bile çok sevinebileceğimi sanmıyorum.Çünkü berbat bir lig izledik bu sene.Şike muhabbeti yüzünden ligin tadı kaçtı.Tabi bunun sorumlusuda Fenerbahçe çoğuna göre.

Şikeci Fener diye ortalığı ayağa kaldıran embesiller işlerine geldiklerine kulak veriyor.Soruyorum size şike suçu, tecavüzden daha mı kötü bir şey ki Aziz Yıldırım hala hapiste.Bir kıza tecavüz eden 20 kişiyi "rızası var" diye haklı çıkaran yargının, Aziz Yıldırım hakkında ki kararına mı güveniyorsunuz?

Aziz Yıldırım her ne sebeptense birinin kuyruğuna bastı(Benim bildiğim Nato ihaleleri) hapise atmak için bir sebep çıkardılar ortaya bakıyorum herkeste yedi.

Böyle keyifsiz, berbat bir ligden ve en büyük rakibinizin saha dışında yıpratılması sonucunda şampiyon çıkmaktan mutlularsa bir sene yaşayın o mutluluğu.Böyle kalitesiz iğrenç bir ligten şampiyon çıkmak her takım için çok sevindirici bir durum olmaması gerekir.

Spordan anladıkları Futbol olan bir halk için tabi bunlar gereksiz detaylar.Fakat benim içim mühim detaylar.

dostum kusura bakma ama çok yanlış düşüncelerdesin.madem takımın çok delikanlı ozaman lig başlamadan çekileceklerdi lig'den...öyle oyna oyna sonra şampiyon'luğu kaybedince böyle bahaneler uydurmak değildir centilmenlik.
Galatasaray'ın şampiyonluğunu hazmedemiyeceksen çıkmayacakdın sahaya,kupanın şükrü saracoğlunda verilmesi önceden anlaşılmışdı ve TFF 'de açıkladı.siz kazansaydınız soyunma odasındaı alacaktınız peki kupayı???
söylemek istemiyorum ama tipik fenerli tripleri yapıyosun,her kaybettiğinizde aynı senaryo...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
galatasaray bu sene hakkıyla şampiyon olmuştur. hemde bu şampiyonlugu katmerlidir. çünkü bu sene uygulanan play off maçları öncesindede ligi lider bitirmiştir.

fenerbahce cephesi içinde futbolcuları ve yönetimi tebrik ederim. geçtigimiz yaz başlatılan şike souşturulmasına ragmen alkışı hakeden bir mücadele örnegi göstermiş ve şampiyonlugu son maça kadar taşımıştır.

ama maç sonu görüntüleri hiç yakışık almadı. nedir bu öfke nedir bu kin. galatasarayın olmadıgı bir lig düşünün yada fenerbahçenin.

fenerbahçe taraftarı bu taşkın fanatik tutumları ile fenerbahçeye zarar vermektedir. oysa federasyon bir karar almış ve kupayı saracoglunda verilecegini açıklamıştı. avrupada hep böyledir. yazık oldu türk futbolu için büyük kayıp.

bir galatasararay taraftarı olarak galatasarayı tebrik eder her iki takımada şampiyonlar liginde başarılar dilerim.

bu arada maç günü fenerbahçe taraftarı olan arkadaşlarla yaptıgımız maç tahminimde tutmuştur. maç 0-0 başlar ve o şekilde biter demiştim.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
galatasaray bu sene hakkıyla şampiyon olmuştur. hemde bu şampiyonlugu katmerlidir. çünkü bu sene uygulanan play off maçları öncesindede ligi lider bitirmiştir.

fenerbahce cephesi içinde futbolcuları ve yönetimi tebrik ederim. geçtigimiz yaz başlatılan şike souşturulmasına ragmen alkışı hakeden bir mücadele örnegi göstermiş ve şampiyonlugu son maça kadar taşımıştır.

ama maç sonu görüntüleri hiç yakışık almadı. nedir bu öfke nedir bu kin. galatasarayın olmadıgı bir lig düşünün yada fenerbahçenin.

fenerbahçe taraftarı bu taşkın fanatik tutumları ile fenerbahçeye zarar vermektedir. oysa federasyon bir karar almış ve kupayı saracoglunda verilecegini açıklamıştı. avrupada hep böyledir. yazık oldu türk futbolu için büyük kayıp.

bir galatasararay taraftarı olarak galatasarayı tebrik eder her iki takımada şampiyonlar liginde başarılar dilerim.

bu arada maç günü fenerbahçe taraftarı olan arkadaşlarla yaptıgımız maç tahminimde tutmuştur. maç 0-0 başlar ve o şekilde biter demiştim.


Ayrıca "şampiyondan sonra ligin en başarılı takımı 2. takım" ı anlayamayacak kadar zeki arkadaşlarımıza gelsin. Bayrak dikmeyi marifet sanan veya bayrak diktirmemeyi marifet sanan arkadaşlara, üstüne taraftarları yönlendiremeyen ve daha çok ateşleyen polislere gelsin.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
galatasarayın hakkı ile şampiyon olduğuna inanmıyorum,
ayrıca stadda bayrak dikmek felan eskidi bunlar,
anladılar ki o bayrak alınır başka yere dikilir,

benim gibi futbol ile alakası olmayan birini bile yavaş yavaş holigana çevirebiliyorsanız
toplum mühendisliğiniz işe yaramıştır.

bilet bulamamıştım maça yoksa oğlum ile beraber gidecektim,
sonra orada imamın ordusunun gazları ile tanıştıracaktım oğlumu,

neyse fazla kurcalamayayım,

cim bom luların şampiyonluklarını kutlarım,
lakin kulüplerinin gidişatını beğenmiyorum.

bir fenerbahçeli olarak galatasarayın şampiyon olması,
kupayı bizim stadımızda alması
ya da galatasaray ile ilgili diğer durumlar zerre kadar umrumda değil,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst