Galatadaki Muhteşem Buluşma

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimler süper arkadaşlar ya ellerinize sağlık...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
arkadaşlar bende daha 10-15 resim var ama bu meret çok
uzun zaman alıyor.
şu anda da dışarı çıkıcam. çok özür öğlenden sonra
hepsini yapıştırıcam...
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
149
Çok güzel bir gece geçirmişsiniz çocuklar.Yaşam boyu böyle mutlu olmanızı dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
Kardeş benim fotoğraf makinem senin fotoğraf makinem varmı iste hemen emrine amade


abi ben bu blacat denen adamın kankasıyım... sana tavsiyem böyle cümleler kurma:pr: arkadaşta bi aralar motor yoktu ben aynı cümleyi motor için kurmuştum oradan biliyorum:p
bi ara kendi motoruma hasret kalmıştım yaw:)

ama onun arkadaşlığı içinde ruhsatı üstüne yapmaya değer:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Arkadaslar Selamlar,

Yaaa ne Manyak bir Aksamdi be. Hepinizi cok Seviyorum ne Eglenceydi ya bu Böyle?? Gelen Gelmeyen birdahaki sefer gelmek isteyen herkesi aramizda görmek istiyoruz, Akalteke Abi Güzel yorumlarin yokmu beni öldürüyor... Mekanda yetkililerle görüstüm bize Özel sadece Carsamba icin Indirim hatta sabit Menü yapacaklar, detaylari telefonda yada ben oraya giderek görüscem ve hepinize bildircem.....

Hadi Bakalim

wayyyy Babbbaaaaaam Wayyyy beeeeee......
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk bu kanın kaynaması nerde başladı nerden nereye geldi bakın anılar serisi
BOSTANCI BEERS
img3448copy3fo1zu.jpg

aralarda eksikler vardır mesela
şile gezisi vay vay
24az6dv.jpg

aaaa sapanca güzeliz hepimiz
28mayissapancafotolari0475zi3x.jpg

ve neresi kalmalı semizkum silivri
23050134oq8en.jpg

son olarak galata :)
10007175ai7ok.jpg

bu buluşmaları geceleri gezileri düzenleyenlere teşekkür ederim herkezi severiz biz hep birlikte olalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo abi çok iyi etmişsin yaw...
ayrıca abi akalteke abi için yorumuna da aynen katılıyorum..
akalteke abi duruşuyla panelvan şoförüne vuruşuyla ve özellikle de eşsiz yorumlarıyla bu forumun en süper adamı yaw bana göre!
Akalteke is number one!:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
akalteke' Alıntı:
Yıllar evveldi çocukluğumu hatırladım. Daha o zaman galata köprüsü yenilenmemiş daha doğrusu değişmemiş. ondört onbeş yaşlarındayım. elimde en ucuzundan 5 li çapari balık tutmaya çalışıyorum. tutuyorumda ha . tam arkamda ise bir meyhanede insanlar eyleniyordu. yıllar yıllar sonra dün tekrar aynı yerdeydim. Ama bu sefer ben eylenenlerin arasınadaydım köprüde değişmiş yenisindeyiz. bir ara köprünün korkuluklarına baktım belki balık tutan bir çocuk görürüm diye göremedim.

Güzel bir akşamdı benim MT deki arkadaşlarla bu ilk buluşmamdı. yıllardır girerim şu internet denen merete en çok dikkatimi çeken burda hemen herkesin yüzüne maske takmasıydı. Ama akşam bunun bu site içinde en alt seviyede olduğuna tanık oldum. Hatta ordaki arkadaşların hiç birinde bunu görmedim sevindim.

Bu buluşma Barış arkadaşımızın davetine icabet buluşmasıydı. Buluştuk. bu ortamda içkide vardı kolada vardı kahvede vardı. Ben kahve hakkımı kullandım. Askari müştereğimiz olan motorculuk birbirimize hoşgörüyle bakmamıza yetmiş hatta artmıştı.

Barış,ı dinlerken ve sonra tanışma ve muhabbet esnasında o öyle tv lerde gördüğümüz yılışık zavallı ruhunu şeytana satmış ciğeri üç para etmez medya maymunlarından bir kez daha biraz daha soudum. Barışta gitar çalıyor şarkı söylüyor insanları eğlendiriyordu ama adam gibi ağırlığınadan birşey kaybetmeden. Aferin barış hep böyle kal.

İşte arkadaşlar böyle bir akşamdı fotoraf makinem olmamasından geceyi anlatmaya çalıştım herkesin olduğu gibi olduğu bir akşamdı. Estarabimli, akdeniz akşamlarından esintili uzun ince bir yolda karşılaştığımız güzel anlardan biriydi sebep olanlar sağolsun.


Çok güzel bir yazı !

Özellikle 3. paragrafı lütfen herkes yavaş yavaş bir defa daha okusun.

Barış ile ilgili kısımları zaten tanıyanlar biliyor.

Akalteke, eline sağlık !

Bu forumda yazarken özen gösteren insanlar olması bana huzur veriyor.

Bu forumu kişisel hesaplar ve komplekslerden kurtarıp, herkesin fikrine ve yaşam biçimine saygı göstermeyi ya da en azından tahammül etmeyi sağlayan her arkadaşıma da bu vesile ile bir defa daha teşekkürler !

Not : Arkadaşlar, geçen günkü tartışmayı artık unutup, hatta karşı düşüncedekileri anlayıp, o fikre de tahammül edelim lütfen !

Ancak bu şekilde herkes birbirini anlayabilir, konulan bazı "nesne" fotoları bence gereksiz olmuş...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes, akalteke, ALBATROS-FB, Blacat, ByChoes, camadan, cembir, cuk_o, Dağdaki Ateş, deamon, erkin_125mt, frontier, intercom, judas25, ledo, Muzo, not_fear, obkavi, SAVASXXL, selcukates, Slwer, tmrbaykal, tweetys, TWG, wesot, zoki
sayfayı okuyanlar :)
bu arada dün savaşxxl bii yazmıştın yogundum ilgilenemedim msn adresini bana bi yolla yada beni ekle özelden yazıyorum sana
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
erkin_125mt' Alıntı:
abi ben bu blacat denen adamın kankasıyım... sana tavsiyem böyle cümleler kurma:pr: arkadaşta bi aralar motor yoktu ben aynı cümleyi motor için kurmuştum oradan biliyorum:p
bi ara kendi motoruma hasret kalmıştım yaw:)

ama onun arkadaşlığı içinde ruhsatı üstüne yapmaya değer:rendeer:

Ulan kanka yine yılın yüzsüzü modunda afişe etmişin beni Alla'tan kork beee :cherry: :p Kankan senin köpeğin olsun kanka.. :)
Bu arada Taner abinin (akalteke) yazısı çok hoş :salut: çok duygulandım... (
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi ben yine geçerken bi uğrayabildimmalum arkamda bir elçiyle geldim köprünün üstünde de 3 motor beni bekliyolardı, birde arkama elçi taktılar fazla oturamayım diye adam hiç oturtmadı kimseyle adam gibi tokalaşamadım bi daha ki sefere yanlız kaçıcam mahalleden ancak öyle gelebiliyom sizde gelin diyorum yok gelmiyolar beni bırakın onada yanaşmıyolar neyse bi daha ki sefere erkenden kaçıcam mahalleden :queen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam Ben Kücük Arvasi Siteye Yeni üye Oldm Artik Sizinle Sik Sik Görüşürüz
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Tek kelimeyle muhteşem bir geceydi.En kısa zamanda yenisini yapalım yaw.Uzun zaman sonra gitar çaldım.Kulaklarınızı tırmaladıysam affola.Hepinizi çok seviyorum.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam Ben Kücük Arvasi Siteye Yeni üye Oldm Artik Sizinle Her Zaman Görüsürüz
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
yine super bı gezı olmus bende orda olmak sıtıyorum ve bundan sonra olucam da :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ashes
orada sana yazmıştım konu karıştı galiba
şöyle diyeyim ozaman
DÜŞMANIMIN DÜŞMANI BENİM DOSTUMDUR!!
Birdahaki toplatında kaynaşmak üzere inşallah...
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAVASXXL' Alıntı:
ashes
orada sana yazmıştım konu karıştı galiba
şöyle diyeyim ozaman
DÜŞMANIMIN DÜŞMANI BENİM DOSTUMDUR!!
Birdahaki toplatında kaynaşmak üzere inşallah...
eyvallah ya savaş tanıyamadım sende bizdensin eski bölgeden sende çözmüşün o bölgeyi soğan erkeklerini buluşmalarda görüşürüz saygılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst