Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
91
ön çamurluktaki resim çok iyi bende kask yaptırmak istiyorum bu tükkan nerde acaba teşekkürler
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
vallah bendede husser var ama böyle değilki acaba yanlarına gitsem kaça yaparlar banada bitane
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
45
çok güzel bir çalışma emeğinize sağlık..

herkez fiyat sormuş bilgi verirsen sevniirim tabi sonuçta seri üretim yapmıyorsun sanat yapıyorsun ama en azından bir fikir verebilirsen sevinirim..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
valla ben bu topiği save ettim şu alıcağım motorun kararını veriyim yaptırtıcam
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
yeni aldığımız siyah CBF ve GT 250 COMET e sezon sonu dalacaz ..onlarıda burda görmeniz mümkün olacak
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Ellerinize sağlık.Hepsi birbirinden güzel olmuş.
Artık bizim de marmarise yolumuzu düşürmemiz lazım.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
sevgili BBRR ben buraya cevap yazmıştım peki sen hangisisin uzun saç ve bıyıklı mı?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
İşte bir kaç alternatif...
Barış abi netten araştırdım en üstteki resim uygulatmayı istedik arkadaşımın motosikletine ama boyut çok büyük depoya zor olur dediler Alsancaktaki dövme işi ile uğraşan arkadaşlar bunu uygulayabilir sanıyorum ama korkuyorumda açıkçası çünkü herkezin ne kadar yetenekli olabileceğini bilemiyoruz boya kalitesi çok önemli diye düşünüyorum tavsiyeni bekliyoruz...



 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442


bunu zaten daha önce çalıştık şu anda biladerin evinin duvarında duruyor ama tablo olarak benzin deposu üstünde form olarak uygun bir motif değil
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Abi Ellerine sağlık... Ama neden fiyat konusunda açıklama yapmıyorsun ??
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok merak ettiniz bir çinli fiyatına bu iş biter yanlışmıyım barış kardeş
marmarise gideceksin otelde kalacaksın bir akşam balık yiyeceksin sahilde gezeceksin en az 3 günde işlem sürer gidiş geliş yakıtla az bile üstelik barış kardeşimin mübarek ellerinden iş çıkacak bu sezonda BEDAVA BE herkez yaptırsın kışın işimiz bu olsun sıra numarası ver millete barış kardeş :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst