Barış abi elinize sağlık,çok güzel olmuş. giger de ayrıca hoşuma gitti:wiinkk:
bende neden yapmıyolar kii diyodum,ii ki yapmışsınız böyle buişi.
bu arada fiyatta bence de çok abartmamak lazım ama 500 ii bence,yeni bir motorun 10 milyardan fazla oldunu düşünürsek az bile. ama 2-3 milyara alınan motora kimse 1 milyar boya attırmaz...
kawasaki yi sabırsızlıkla bekliyoruz. daha çok foto ile hemde
