Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
7
aabi kusura bakmayın ama mannaksınıs baaa :)))) ama şimdi daha çok üzüldüm motorumun çalınmasına :(((((
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık çok güzel olmuş. :)

Ben de yaza doğru kaskımı boyatmayı düşünüyorum. Bunun fiyatı belli oldu mu? Alevli falan düşünüyorum.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
elinize saglık. bayıldım dogrusu.
kt 125'in deposu + akü ve hava filtresi kapakları + altta sigara pakedi büyüklüğünde 2 kapak.
bunların tutarı ne olur? ne zaman olur? kargomu, otobüsmü daha uygun olur?
sekil semal nasıl olur? (eciş-bücüş grafikleri sevmiyorum bilirsin : )bunları bi görüselim.
telin yok bende pm atarmısın?
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
141
Barış abi cok hoşş olmuşş :cat: Bi hussar sahibi olarak ozendım acıkcası,,((aydın abi biz zamanında bizm repsolları niye boyle yapmadık yaw :salut: ))
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Barış abimin zaten çizim ve el becerisi konusundaki ustalığı, dükkanına ilk girişteki yaptığı dövmelerin resimlerinden ve örnek olarak sol kolumda duran dövmeden açıkca anlaşıldığı gibi şimdide hayal gücünün genişliğine şahit oldum. Abi mükemmel bir çalışma olmuş hepinizin eline sağlık, yeni alacağım motorun ruhsatı çıkar çıkmaz yanındayım birde Er-5 air brush yapalım :cherry:. Bu arada o Hussar ı getir Antalyaya da bizim sanayiiciler motor görsün :cat:. Buralarda ortam boş olduğu için iki sticker yapıştıran "motorda air brush var" diyor :p. Tekrardan elinize sağlık Aydın görürse askerden kaçar yanına sığınır ona göre :cherry: ...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum gusel bir calisma basarilarinin devamini dilerim.Bu arada fiyat politikan icin seni tebrik ederim. Turkiyede her yeni seye insanlar vicandizlikla kar koymaya calisiyorlar ve bizler bu yuzden bunlardan mahrum kaliyoruz. Belki sen digerlerine ii bir ornek olursun. Antalya ya isin duserse haberimiz olsun sana bolca is cikarabiliriz.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili BBRR barış cım ellerine sağlık sanatın ve sabrını yine göstermissin helal olsun ama sanki bizim motora daha ağır bi hava vermiş küçük kaldı motor sanki kızmada biraz daha küçük küçük simgeler daha mı iyi olurdu bilmem benim görüşüm tabi ellerine gönlüne saglık sevgi selam:cat:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
:bounce: arkadaşlar süper bi iş yaptınız ya iisiniz yani elinize kolunuza sağlık
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cık cık cık hiç olmamış barış abi:salut: abi sen gece yolda giderken ANAAAAA,LAAAAAA CANAVAR GELİO AHA Bİ EZEM ŞUNU diye kamyoncu bi abimiz üstüne sürerse şaşma abi :queen: :queen:
şaka bi yana,mükemmel olmuş abi,elinize kolunuza,gönlünüze sağlık.:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
abi çok güzel olmuş ayrıca sabrınıza hayran kaldım ben bunu yapana kadar 40 kere motoru parçalamıştom valla :cherry:
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
63
arkadaşım mükkemel olmuş çok air brush gördüm ama bence türkiyede teksin ben burda yani istanbulda indirimli air brush kazandım gittim fişi çöpe attım!!ama senin işini çok beğendim ellerine sağlık!sana bişşey sorcam avatardaki resmi kaça yaparız we sana kargoyla yollasam olurmu??şimdiden teşekkürler!!!
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
abi; senin motoru gören ufak çocuklar korkmuyorlarmı? :)
anneeeeeeee!!! gulyabaniiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!:queen:
var mı böyle bi anı?
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
"Sapık olmadığımı nereden çıkarttın" gibisinden bir cevap vererek air brush ı anlatma zahmetinden kurtulabilirdin :cherry: ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst