Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
esmercan59

slm dayı siz kaça yapıyonuz bu işi ya bende hyosung gt 250 war adam gibi bişi yaptırsam kaça patlar bana
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
hussar ın air brush parası heralde motorun fiyatına yakındır..benim bütün kollarım dövmeyle kaplı toplam bi çin motoru parası verdim
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
Çizim ler çok güsel walla benim de motorum olunca bende yaptırıcam inşallah :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
vallahi nolan kaskin iskelet haline gelmis haline bayildim. nutkum tutuldu. bunlari satsaniza?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Aaa abiijim omas böle yaff millet maliyetini soruyo bi cvp wer istersen yafff :DD
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
abıcım guzel olmus ama bunu ruhsata ne dıe ısletıyosunuz veya ısletıyormusunuz ruhsat ısı nasıl oluyor ben onu merak edıyorum bıde bı kaskı o sekıl air brush yaptırmak kaca mal oluyor
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
113
AĞLAMAK İSTİORUM SAYIN SEYİRCİLER AĞLAMAK İSTİYORUM ABİ HELAL OLSUN TEK KELİMEYLE MMMMÜÜÜÜÜKKKKKKEEEEEEEMMMMMMMMMEEEEEEELLLLLL OLMUŞ HELAL BE :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben zaten air brush delisi olarak bu şekilde çalışmalara bitiyorum.HOnda civic vardı tuning dergilerinden tanıyordum bursadaki tuning buluşmasına gelmişti mükemmel bir aletti gerçekten çok hoş.Ozamandan beri istediğim choppera Yüzüklerin Efendisi ile ilgili bişeyler yaptırmayı düşünüyordum...Ve bu yaz Altıparmaktan yukarı çıkarken istediğim gibi birşey gördüm ve motora takılı kaldım.misceren kuaförünün önündeydi.benzin deposunda sauronun gözü kulesi ile birlikte siyah tema artçı koltuğu iptal edilmişti.Arka çamurlukta geniş kalmış oraya da bir orc sarumanın elinin suratında olduğu yeni yaratılan orclardan vardı.Motora resmen hasta oldum.Arkadaslarım çeke çeke götürdüler yanından.Dragstar250 var kafamda geniş bir motor seviyorum.ağır bir görüntüsü var onu alırsam bende düşünüyorum böle bir çalışma...El emeği göz nuru.Mademki böle çalışmaları yapan bir Barış Abimiz var sitemizde paramız yabancıya gitmez.Bu arada arkadaslar pazarlıkları gider istediğiniz modeli söyler ona göre yaparsınız.Böle kaça patladı gibi sorular bence anlamsız..oradaki el emeği maliyeti düşündüğünüz kadar abartılı deil ama biliyorsunuz ki el emeği en değerlisi...Ellerine sağlık barış abi...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
Herkese selamlar

Ben airbush hastasıyım.6 aydır yaptırabileceğim yer arıyorum.Nasıl yapabiliriz bu işi kendim emek vermek istiyorum.Malzemeleri nelerdir.Veya adanada bu tür şeyler yaptırabileceğimiz yerler varmıdır ?Maliyeti ne olur bunun.
Özelden yardımlarınızı bekliyorum.(NOT:çalıştığım için sürekli forumu okuyamıyorum)
Kazasız sürüşler...
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya benım merak etıgım cok guzel olmus dovmecı olan hangınız onu anlamadım ????
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
30
ellerinize sağlık üstad. güzel çalışmalar.
Güzel bir çalışma.. Air-Brush tekniğiyle ilgilendiğim için merakla izledim fotoğrafları.
Ama boyama tekniği hakkında biraz daha açıklama yapsaydın meslek sırrını mı vermiş olurdun ?
Yine de sorayım ; böyle bir sistemi kurabilmek için neler gerekli ve kaça mal olur ?
ben şöyle yardımcı olayım değerli ağabeyim:
kaliteli bir airbrush aleti 120-130 YTL civarı.
buna yetecek bir kompresör 200-250 YTL civarı.
üç ana renk boyayı alman sana yeterli olur. (mavi, sarı ve kırmızı)
istediğin rengi elde edebilmen için küçük hassas bir tartı: 50-60 YTL civarı.
ama istersen tüm renkleri de alabilirsin.. gerek yok.
birde elde ettiğin bu renkleri ve boyaları muhafaza edebilmek için 20 adet
deney tüpü al yeter.
artık techizatımız hazır. ama yeteneği nereden alacağını bilmiyorum:)
bu da senin yaratıcı zekana kalmış.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
ARKADAŞLAR AİR BRUSH I HERKESE ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM BENDE ASYA 125 T MOTORUMA YAPTIRDIM YAKINDA RESİMLERİNİDE KOYCAM GÖRÜRSÜNÜZ VALLA ARTIK MOTORA BİNMEYE KIYAMIYORUM AYRICA KIZLARDA HAYRAN KALIYO VALLA AİR BRUSH Bİ KERE ÇIKMAYAN BİŞİ ARKADAŞLAR YANİ BAYA KULLANIRSINIZ EĞER BIKTIYSANIZ TEK YOL MOTORU KAZIMAK SONRA YİNE DÜZ BOYAYLA BOYATMAK AİR BRUSH SÜPER BİŞİ ARKADAŞLAR TOPİC İ AÇAN ARKADAŞINDA SÜPER OLMUŞ YAKINDA BENİMKİLERİDE GÖNDERİRİM HERKESE TAVSİYE EDERİM:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst