ellerinize sağlık üstad. güzel çalışmalar.
Güzel bir çalışma.. Air-Brush tekniğiyle ilgilendiğim için merakla izledim fotoğrafları.
Ama boyama tekniği hakkında biraz daha açıklama yapsaydın meslek sırrını mı vermiş olurdun ?
Yine de sorayım ; böyle bir sistemi kurabilmek için neler gerekli ve kaça mal olur ?
ben şöyle yardımcı olayım değerli ağabeyim:
kaliteli bir airbrush aleti 120-130 YTL civarı.
buna yetecek bir kompresör 200-250 YTL civarı.
üç ana renk boyayı alman sana yeterli olur. (mavi, sarı ve kırmızı)
istediğin rengi elde edebilmen için küçük hassas bir tartı: 50-60 YTL civarı.
ama istersen tüm renkleri de alabilirsin.. gerek yok.
birde elde ettiğin bu renkleri ve boyaları muhafaza edebilmek için 20 adet
deney tüpü al yeter.
artık techizatımız hazır. ama yeteneği nereden alacağını bilmiyorum
bu da senin yaratıcı zekana kalmış.