flaş!!flaş!!flaş!!efend_isoyu hiç böyle gördünüzmü

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle parmak arası terlikle,kapriyle motor sürenlere bişey diyolardı ya,neydi?bi terlik ismi bişeydi sanki?
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
pssssssst karismayin benim kardesime....:farao:

ister terlikle surer ister yalin ayak...:wiinkk:

biraz modern olun...insanlar avrupada ciplak bile biniooo motosiklete(isoyuda dusunemem ya oyle:mrgreen:):pr:


isoo takunyalarin bende kalmis lan:cherry:
takunya.jpg
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Ulen Allah'tan gündüzleri yokum dükkanda hemen arkamdan ne işler çevirmişsinizz,abi işimiz o kadar aceleydiki ayakkabı giyecek zamanım yoktu,çıktık gittik ama ne bileyim kankamın iş birlikçi ajan olduğunuuu,bu arada ben hataylıyım arkadaşlar durumun adana ile hiç bir alakası yoktur ( sosyal mesaj smileysi ):queen:


evet kanka aceleyle şu yaz sıcagında bir gezelim ve lunaparka gidelim dedik demi kanka gezmeye gitmenin neresi aceleyle olur anlamadım ki :mrgreen:

pembe t-shirt u begenmion bide cumlelerinde ay li felan konusuon ne ayaksin anlayamadim cengiz abi:queen:

bakalım sazan lüyfiye düşecek mi dedim hemen de düştün bravo bana olm yaw yazacaktım ay yazmışım ne var bunda dostum lütfiyem :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
herşey senin sayende kankaaa iyiki varsın :cat:

canım benim saol ben ne yaptıysam sizler için yaptım :p

iso bu ne hal :mrgreen:
cengizim anıları tazelemek adına hortlattığın bu konu için teşekkür ederim :cherry: vay iso vay nerdeeeeen nereye, terlikli hyoculuktan---->245 le viraja giren 600 rr cılığa :)

her zaman diyorum abii ben olmasam o 600rr ı da terlikle kullanırdı :bounce:

olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa

o önce kendini kurtarsın abii :)

Ulen Allah'tan gündüzleri yokum dükkanda hemen arkamdan ne işler çevirmişsinizz,abi işimiz o kadar aceleydiki ayakkabı giyecek zamanım yoktu,çıktık gittik ama ne bileyim kankamın iş birlikçi ajan olduğunuuu,bu arada ben hataylıyım arkadaşlar durumun adana ile hiç bir alakası yoktur ( sosyal mesaj smileysi ):queen:

haa işin acele olmasa ayakkabı güyecektin yanee
mendereste nası acil bi iş olabilir acbaaa :silent::silent:

iso mu? kim o yau?:D keh keh...

ben tanımıyom ::151::

cvp veriyorum bendee :mrgreen:

terliksi bişe:) :p keh keh..

benim dilimin ucunda da.. cıkaramadim:p

ben cıkardımdaa ................ :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
nen iso ben bu topiği yeni görüyom daha


abi sizin görmeyip de benim bildigim isonun ne halleri var bilmiyonuz dumur olurdunuz görseniz ama kişilik haklarına saygımdan göstermeyip susuyorum :p

kıvırrrrrr cengz kıvırrr... (ben amerikadayken smilesi:bounce:)


olm amerika kadar başına taş düşsün emi eyi ki bir emerikanyaya gitmişsin ne var buna bukadar gururlanacak anlamıyorum amerike yı hiç sevmem benim ve dünyanın yegane düşmanı olan biyeri öve öve her yerde anlatmanı kınıyorum keşke başka yerlere de gitseydin de degişik muhabbetlerimiz de olsaydı yaw :p
(anladııın sen onu simileyleysi):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
abi sizin görmeyip de benim bildigim isonun ne halleri var bilmiyonuz dumur olurdunuz görseniz ama kişilik haklarına saygımdan göstermeyip susuyorum :p




olm amerika kadar başına taş düşsün emi eyi ki bir emerikanyaya gitmişsin ne var buna bukadar gururlanacak anlamıyorum amerike yı hiç sevmem benim ve dünyanın yegane düşmanı olan biyeri öve öve her yerde anlatmanı kınıyorum keşke başka yerlere de gitseydin de degişik muhabbetlerimiz de olsaydı yaw :p
(anladııın sen onu simileyleysi):mrgreen:

cengiz göster nen bişe olmaz
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
böyle parmak arası terlikle,kapriyle motor sürenlere bişey diyolardı ya,neydi?bi terlik ismi bişeydi sanki?
neydiii:silent: :cherry:
iso mu? kim o yau?:D keh keh...

ben tanımıyom ::151::
bende seni tanımıyommm :p
ya efendi sen bu motoru silifkeden ferhat tan mı aldın.
abi adanadan aldımm motoru,ama aldığım kişii silifkeden almışş:cherry:
terliksi bişe:) :p keh keh..

benim dilimin ucunda da.. cıkaramadim:p
keserim o dilinin ucunu,istersende çıkaramassınn :queen:
pssssssst karismayin benim kardesime....:farao:

ister terlikle surer ister yalin ayak...:wiinkk:

biraz modern olun...insanlar avrupada ciplak bile biniooo motosiklete(isoyuda dusunemem ya oyle:mrgreen:):pr:


isoo takunyalarin bende kalmis lan:cherry:
takunya.jpg
kanka sanada biliyomda neyseee,ses çıkarmayacammm:cherry:
haa işin acele olmasa ayakkabı güyecektin yanee
mendereste nası acil bi iş olabilir acbaaa :silent::silent:
:queen::queen:
nen iso ben bu topiği yeni görüyom daha
Uyanda balığa gidek abi o zaman :queen: o zamanlar hyocuydummm muhabbetimiz yoktuu ( gsxr cı smileysi )
göster bakim amcana evladım... :queen: :queen: :queen:


hadi cengiz göster latif amcanaa:queen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
aaaaaa ben terlige dikkat etmemiştim:queen:

takunya olmas yaw ,söyle daha karizmatik bişey var elimde hemide farları da var:p


1184667625terlikoz6.jpg
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla aklıma gelmiyo ne dedikleri ama vardı uygun gördükleri bi kelime,md'de okumuştum :) erol atar,cemil ipekçi az kalır yanınızda :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bizde efendi bi arkadaş zannedioduk. nickine aldanmayın:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sen hala öyle zannetmeye devam edersen çok safsın derim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst