flaş!!flaş!!flaş!!efend_isoyu hiç böyle gördünüzmü

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ne oldu iso :silent: hem kendini hem adanayı rezil ettin yaa :pr: Şimdi durumu kuratarcak hamle bekliyorum senden :bounce: :queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
aranıza girmiim aranıza girmiim diyorum ama girmedende olmazki sen adamı kanka katili yaparsın zionnn aylar gecmıs olayın ustunden topici hortlatmışınnn...mod abiye şikayet etmek lazım seni ama ters teperde bn banlanırsam kötü olur hani ispikci sıfatıyla anılmak ıstemem :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iso bu ne hal :mrgreen:
cengizim anıları tazelemek adına hortlattığın bu konu için teşekkür ederim :cherry: vay iso vay nerdeeeeen nereye, terlikli hyoculuktan---->245 le viraja giren 600 rr cılığa :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aranıza girmiim aranıza girmiim diyorum ama girmedende olmazki sen adamı kanka katili yaparsın zionnn aylar gecmıs olayın ustunden topici hortlatmışınnn...mod abiye şikayet etmek lazım seni ama ters teperde bn banlanırsam kötü olur hani ispikci sıfatıyla anılmak ıstemem :p

:cat::cat::cat: bişey yaptıysak kesin bir sebebi vardır:wiinkk:

iso bu ne hal :mrgreen:
cengizim anıları tazelemek adına hortlattığın bu konu için teşekkür ederim :cherry: vay iso vay nerdeeeeen nereye, terlikli hyoculuktan---->245 le viraja giren 600 rr cılığa :)

abi neerrrdeeeeeeeeenn nereye deemi dününü unutan arkadaşlar bugün vayybeaahh hondam la virava nasıl yattın dizim yere degecekti azdaha diye hava atıp cakas atıyolar şimdik sorsan onlara seni beni begenmezler...(kroyum emmeee para bende simileysi:p)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:queen::queen:

Adananın Delikanlısı, yakışıklısı, SS' çisi, Sandeletsiz çıkmam abisi :p öldürdün beni isoooo :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanki bütün geceyi sokaklarda evsiz barksız motosikletiyle başbaşa geçiriyor gibi, yazık yaw çocuğa :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Bende öyle diyom ama ortalıkda görünmüyor :silent: Acaba daha kaliteli terlik aramayamı gitti acaba :queen: :queen: :queen:

isooooo ne diolar leyn...
kaliteli değilde daha ucuzu vardır ona bakmaya gitmiştir kesin...
muzaffer abi adam bide dioki pozantıdan aşağı inerken virajda yatarak tokatladım 600 f çiyi :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa


yaw adaşım cengiz abim iso önce kendini bir kurtarsın sonasına bakarız biz
:p

Bende öyle diyom ama ortalıkda görünmüyor :silent: Acaba daha kaliteli terlik aramayamı gitti acaba :queen: :queen: :queen:


abi ne yapsın cocuk terlikle daha havalı oluyomuş:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
isooooo ne diolar leyn...
kaliteli değilde daha ucuzu vardır ona bakmaya gitmiştir kesin...
muzaffer abi adam bide dioki pozantıdan aşağı inerken virajda yatarak tokatladım 600 f çiyi :queen:

Sen onun her dediğine inanma :bounce: :queen: :queen:

abi ne yapsın cocuk terlikle daha havalı oluyomuş:mrgreen:[/QUOTE]

Galiba haklısın :cat: hiç öyle düşünmemiştim :cat::queen: :cherry: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ulen Allah'tan gündüzleri yokum dükkanda hemen arkamdan ne işler çevirmişsinizz,abi işimiz o kadar aceleydiki ayakkabı giyecek zamanım yoktu,çıktık gittik ama ne bileyim kankamın iş birlikçi ajan olduğunuuu,bu arada ben hataylıyım arkadaşlar durumun adana ile hiç bir alakası yoktur ( sosyal mesaj smileysi ):queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen şimdi bide ben arabım dersin..:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ay adaşım cengiz abim iso önce kendini bir kurtarsın sonasına bakarız biz
:p
abi ne yapsın cocuk terlikle daha havalı oluyomuş:mrgreen:

pembe t-shirt u begenmion bide cumlelerinde ay li felan konusuon ne ayaksin anlayamadim cengiz abi:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst