İso terlikler yakışmış, MuYa mı![]()
:mrgreen::mrgreen: bende aynısından isterim
ne oldu iso :silent: hem kendini hem adanayı rezil ettin yaar: Şimdi durumu kuratarcak hamle bekliyorum senden :bounce: :queen:
Bende parmak arası var, vites değiştirirken kesin terlikler fırlayacak birinin kafasına :mrgreen:
aranıza girmiim aranıza girmiim diyorum ama girmedende olmazki sen adamı kanka katili yaparsın zionnn aylar gecmıs olayın ustunden topici hortlatmışınnn...mod abiye şikayet etmek lazım seni ama ters teperde bn banlanırsam kötü olur hani ispikci sıfatıyla anılmak ıstemem![]()
iso bu ne hal :mrgreen:
cengizim anıları tazelemek adına hortlattığın bu konu için teşekkür ederim :cherry: vay iso vay nerdeeeeen nereye, terlikli hyoculuktan---->245 le viraja giren 600 rr cılığa![]()
olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa
Bende öyle diyom ama ortalıkda görünmüyor :silent: Acaba daha kaliteli terlik aramayamı gitti acaba :queen: :queen: :queen:
olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa
Bende öyle diyom ama ortalıkda görünmüyor :silent: Acaba daha kaliteli terlik aramayamı gitti acaba :queen: :queen: :queen:
isooooo ne diolar leyn...
kaliteli değilde daha ucuzu vardır ona bakmaya gitmiştir kesin...
muzaffer abi adam bide dioki pozantıdan aşağı inerken virajda yatarak tokatladım 600 f çiyi :queen:
abi neerrrdeeeeeeeeenn nereye deemi ...(kroyum emmeee para bende simileysi)
ay adaşım cengiz abim iso önce kendini bir kurtarsın sonasına bakarız biz
abi ne yapsın cocuk terlikle daha havalı oluyomuş:mrgreen: