- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
pembe t-shirt u begenmion bide cumlelerinde ay li felan konusuon ne ayaksin anlayamadim cengiz abi:queen:
yorumsuzzz :cherry:
pembe t-shirt u begenmion bide cumlelerinde ay li felan konusuon ne ayaksin anlayamadim cengiz abi:queen:
böyle parmak arası terlikle,kapriyle motor sürenlere bişey diyolardı ya,neydi?bi terlik ismi bişeydi sanki?
Ulen Allah'tan gündüzleri yokum dükkanda hemen arkamdan ne işler çevirmişsinizz,abi işimiz o kadar aceleydiki ayakkabı giyecek zamanım yoktu,çıktık gittik ama ne bileyim kankamın iş birlikçi ajan olduğunuuu,bu arada ben hataylıyım arkadaşlar durumun adana ile hiç bir alakası yoktur ( sosyal mesaj smileysi ):queen:
pembe t-shirt u begenmion bide cumlelerinde ay li felan konusuon ne ayaksin anlayamadim cengiz abi:queen:
bakalım sazan lüyfiye düşecek mi dedim hemen de düştün bravo bana olm yaw yazacaktım ay yazmışım ne var bunda dostum lütfiyem :cherry:
herşey senin sayende kankaaa iyiki varsın :cat:
iso bu ne hal :mrgreen:
cengizim anıları tazelemek adına hortlattığın bu konu için teşekkür ederim :cherry: vay iso vay nerdeeeeen nereye, terlikli hyoculuktan---->245 le viraja giren 600 rr cılığa![]()
olim iso adana mt nin karizması paspas olsu herkes üstünde hıdırellez kutlaması yapıyor,çık artık kurtar,kimsenin yüzüne bakamaz olduk yaa
Ulen Allah'tan gündüzleri yokum dükkanda hemen arkamdan ne işler çevirmişsinizz,abi işimiz o kadar aceleydiki ayakkabı giyecek zamanım yoktu,çıktık gittik ama ne bileyim kankamın iş birlikçi ajan olduğunuuu,bu arada ben hataylıyım arkadaşlar durumun adana ile hiç bir alakası yoktur ( sosyal mesaj smileysi ):queen:
iso mu? kim o yau?keh keh...
ben tanımıyom ::151::
terliksi bişe![]()
keh keh..
benim dilimin ucunda da.. cıkaramadim![]()
nen iso ben bu topiği yeni görüyom daha
kıvırrrrrr cengz kıvırrr... (ben amerikadayken smilesi:bounce![]()
abi sizin görmeyip de benim bildigim isonun ne halleri var bilmiyonuz dumur olurdunuz görseniz ama kişilik haklarına saygımdan göstermeyip susuyorum
olm amerika kadar başına taş düşsün emi eyi ki bir emerikanyaya gitmişsin ne var buna bukadar gururlanacak anlamıyorum amerike yı hiç sevmem benim ve dünyanın yegane düşmanı olan biyeri öve öve her yerde anlatmanı kınıyorum keşke başka yerlere de gitseydin de degişik muhabbetlerimiz de olsaydı yaw
(anladııın sen onu simileyleysi):mrgreen:
cengiz göster nen bişe olmaz
cengiz göster nen bişe olmaz
neydiii:silent: :cherry:böyle parmak arası terlikle,kapriyle motor sürenlere bişey diyolardı ya,neydi?bi terlik ismi bişeydi sanki?
bende seni tanımıyommmiso mu? kim o yau?keh keh...
ben tanımıyom ::151::
abi adanadan aldımm motoru,ama aldığım kişii silifkeden almışş:cherry:ya efendi sen bu motoru silifkeden ferhat tan mı aldın.
keserim o dilinin ucunu,istersende çıkaramassınn :queen:terliksi bişe![]()
keh keh..
benim dilimin ucunda da.. cıkaramadim![]()
kanka sanada biliyomda neyseee,ses çıkarmayacammm:cherry:pssssssst karismayin benim kardesime....:farao:
ister terlikle surer ister yalin ayak...:wiinkk:
biraz modern olun...insanlar avrupada ciplak bile biniooo motosiklete(isoyuda dusunemem ya oyle:mrgreenr:
isoo takunyalarin bende kalmis lan:cherry:
![]()
:queen::queen:haa işin acele olmasa ayakkabı güyecektin yanee
mendereste nası acil bi iş olabilir acbaaa :silent::silent:
Uyanda balığa gidek abi o zaman :queen: o zamanlar hyocuydummm muhabbetimiz yoktuu ( gsxr cı smileysi )nen iso ben bu topiği yeni görüyom daha
göster bakim amcana evladım... :queen: :queen: :queen: