Feci kaza yaptım..Zx6-r artık pert :(

Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
tek üzüntün motor olsun... çok geçmiş olsun kardeşim.. şükür ki aramızdasın..
bundan sonraki aşamalarıda paylaşırsan ya yardımımız dokunur ya da bilgileniriz...
paylaştığın için teşekkürler..
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
mal canın yongasıdır derler ya , haksızda degıller
gecmıs olsun,onemlı olan sende hasar olmaması.su anıden cıkan araclar yokmu...her ne kadar kaza kazadır dıyebılsemde
motosıkletındekı hasara bakarak buyuk bır kaza olmadıgı soylenebılır
olurda grenajları bulamaz yada yuksek fıyatlarda oldugunu dusunursen
sok dıger grenajlarıda motoru cevır streetfıghter'a :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
geçmiş olsun, en büyük kazan bunla kalsın.:rendeer:

motordan yağ akmış, devrildiği içinmi aktı yoksa, motor bloğu yada yan kapaklarda kırıkmı var?
 
Katılım
27 Kas 2009
Mesajlar
6
geçmiş olsun arkadaşlar çok tehlikeli bi iş yapıyoruz valla ipte yürümekkgibi bişey bu motor sevdası :pale:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
okan, her parçanın yedeği var.
öncelikle geçmiş olsun.
tüm grenajlar istanbuldan grenaj atölyelerinde uygun fiyata yapılır.
ustanı bilmiyorum ama yetkili servis hamit ustadır.
ben ayağım alçıdan alındıktan sonra 28 gün sonra servis gittim.
exper raporuna göre paranı alırsın.
exper onay verir, paran hesaba yatar. ister yaptırt ister yaptırtma....

canın sağolsun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geçmiş olsun.Açıkcası ilk mesajdan sonra motosikletin fotoğraflarını görünce biraz abartmışsın gibi görünüyor. Tabiki şasede bir sorun yoksa.
Fotoğraflardan görüldügü kadarıyla motorda pertlik bir durum yok.Her sag sol grenajları çatlayan gösterge paneli dagılan motor perte çıksaydı sokaklarda pek ss görmek mümkün olmazdı.:)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadaşlar herkese çok teşekkür ederim bugün biraz daha iyiyim.. allah kimseye kaza bela vermesin.. gerçekten ömrümden 5 sene gitti diyebilirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:08 ----------

okan, her parçanın yedeği var.
öncelikle geçmiş olsun.
tüm grenajlar istanbuldan grenaj atölyelerinde uygun fiyata yapılır.
ustanı bilmiyorum ama yetkili servis hamit ustadır.
ben ayağım alçıdan alındıktan sonra 28 gün sonra servis gittim.
exper raporuna göre paranı alırsın.
exper onay verir, paran hesaba yatar. ister yaptırt ister yaptırtma....

canın sağolsun.

hamit ustayı biliyorum herkes övüyor ama sigortayla anlaşmalı sevis bulabilirsem ona bırakacağız... parayı peşin istemezlerse eğer motoru bırakacağız artık.. yarın herşey belli olacak umarım atlatırım bu zor günleri.. allah düşmanıma vermesin
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
arkadaşlar sel suyu altında kalan bir motor çok buyuk hasarlar alırmı

sel'den hasar görmüş bi elektronik alete elektrik verilemez yoksa kötü sonuçlar doğurabilir tabi motor sel suyu altında kaldıysa !
elektrik aksamının komple değişmesi gerekir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

kardeşim sıkma canını sana birşey olmamış ya önemli olan bu motorde halledilir bir şekilde herşeyin çözümü vardır bu hayatta ölümden başka
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst