Feci kaza yaptım..Zx6-r artık pert :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.
Önemli olan sana bişey olmaması.
parça konusunda sıkıntın olursa haberim olsun alternatif fikirler sunabilirim.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Hocam can gelecek mala gelsin. Bir yerden bir şeyler bulunur. Senin sağlığın en önemlisi.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
usta sen hayattasın pek birşey olmamış ya motoru bu kadar sorun etme canından daha değerli değil ya çok geçmiş olsun umarım son olur.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Öncelikle geçmiş olsun. Hiçbirşeyi yok motorunun merak etme. Öncekinden güzel bile olur yapıldığında.

Sadece yağ nerden akmış onu anlayamadım ben.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
motor kapağı patladı sanırım.. oda ayrı bir dert :(
umarım bulunur motor kapağı
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstadim çok büyük gecmis olsun, Allahtan senin durumun iyi, motosikleti hiç dert etme, elbet bi yerlerden parcalar bulunur, morelini yüksek tut. Allah beterinden korusun..
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
gecmıs olsun bulunamayacak parcalar degıldır.adana sana yakın orda cesıt cesıt motor satan yerler var olmadı antalyaya atla gel burda beraber bakalım bu kadar dert etme arkadasım sen yasadıgına dua et ya sımdı burda olmasaydın motorumu dusunecektın senı anlıyorum motorunu cok sevdıgın ıcın hemen yaptırmak ıstıyosun ama senden daha onemlı degıl bu makına....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buyuk gecmis olsun...
Verilmis sadakan varmis...
Hayatta kaldigina dua et....
Ben 50-55 km gibi bi hizla yol alirken yandan firlayan arac hayatimi mahvetti....
İlgili forumdaslarim can dostlarim biliyolar zaten...
kan aramalar vs....
Bulunmaz diye bi sey yok...
Bir tek giden sagligin yedegi yok bunu unutma...Oda gitmemis anlasildigi kadari ile...
Bulunur elbette...

Aynı şekilde katılıyorum tekrar yazmama gerek kalmamış zaten,tekrar Geçmiş olsun .:rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
çok büyük geçmiş olsun. allah beterinden korusun.
motorunda okadar büyük bürşey yok perte çıkacak kadar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun ...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, sana bişey olmasın.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmıs olsun olan mala olsun sıkma canını
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
hocam çok geçmiş olsun dün de benim başıma geldi :( çok üzüldüm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst