- Katılım
- 25 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,277
bu arada resimlerden gördüğüm kadarıyla komple grenaja ihtiyacın yok sanırım sadece ön cam alman gerekecek diğerleri tamir olur gibi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------
http://www.sahibinden.com/kawasaki_..._imalati-91WQQaXQQ13738361WQQpXQQdisplayitem?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------
http://www.sahibinden.com/kawasaki_..._imalati-91WQQaXQQ13738361WQQpXQQdisplayitem?