- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar benim motorda yağın fazla olduğunu farkettim. Hava falan yaptı da ondan mı öyle görünüyor diye biraz dolaşıp parkettim ve motoru soğutup kontrol ettim gene fazla. Çubuktaki üst çizginin 7-8 mm üstünde seviye. Bunun zararı var mı? Gerekli alet edavatım olmadığı için boşaltmıyorum ve bana en yakın servis te şu an bulunduğum yere yaklaşık 20 km olduğu için bir size sorayım dedim.