- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Fazla yag kondugu zaman ordan yag gelıyor bı sure devrı artınca motorun yag normal sevıyesıne gelınce dah gelmıyor??? Bı nevı yag atmıs olmuyomu ? 2.si kartel havalandırma ne işe yarar ?
:queen::queen::queen: bombaaaaaaaaaaaaa:queen:Haaa bir de kollestrolü yüksettiği söyleniyor,damar tıkanıklığı ve anevrizma ya sebep olduğu söylenmekte.:cherry: