Fazla yağın zararı var mı?

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Fazla yag kondugu zaman ordan yag gelıyor bı sure devrı artınca motorun yag normal sevıyesıne gelınce dah gelmıyor??? Bı nevı yag atmıs olmuyomu ? 2.si kartel havalandırma ne işe yarar ?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
karter havalandırma yağı havalandırmak için var yağdaki oksidasyonu da alır bir miktar.sen devri yükselttiğin zaman ordan bir miktar yağ gelebilir bu normal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst