vaay engin'im selamlar sana da. ybryi satcanmı bek ben arayışa girdim şuanda baya bi göz atmaktayım fiyatta anlaşırsak alırım.![]()
hoşgeldin oğuzhan..
sessiz sedasız gittin,sessiz sedasız geldin![]()
Evet umutcum yeni geldim askerlik sonsuza kadar bitti en azından öyle dediler
HERKESE SELAMUNALEYKÜM MİLLET :rendeer:
Hoşgeldin oğuzhan :rendeer: Dün yada önceki gün sizin dükkanın oradaki lastikçide gördüm gibi seni çay içiyordun ama emin olamadım arabayla geçiyoduk duramadım da....Hadi geçmiş olsun mu denir ne denirse artık
Gökhan abi fotoğrafları bekliyoruz baya gezmişsiniz :wiinkk:
Bu arada motordaki hasar çok fazla çıktı o yüzden yeni motor bakıcam şöyle temmuz ağustosa kadar idare edecek bişi scooter falan mı alsam idaretten diyorum...Gözünüze çarpan motor ilanı olursa şöyle bin ytlye kadar iki aylık idare edecek bişiler bana bildirin lütfen :wiinkk:
vitesli al scooterla ugrasma emok a gıderken bastınmı gıdecek motor lazım
Evet dündü hmz 26 saol teşekkürler
Yok eray çok kısa dönem 1 ay acemi 1ay usta birliği![]()
Teşekkür ederim kardeşim böylesi iyi oldu.Harekat bitince benide yolladılar.Hatta geleceğimi ailemde bilmiyodu evin anahtarları yanımdaydı birden açtım kapıyı girdim,beni gördüklerinde feryat çığlık falan filan ama hepsi çok sevindi.Heralde babamda özlemişki aramızdaki bütün buzlar bi çırpıda eridi![]()
Evet dündü hmz 26 saol teşekkürler
Yok eray çok kısa dönem 1 ay acemi 1ay usta birliği![]()
Bu arada motordaki hasar çok fazla çıktı o yüzden yeni motor bakıcam şöyle temmuz ağustosa kadar idare edecek bişi scooter falan mı alsam idaretten diyorum...Gözünüze çarpan motor ilanı olursa şöyle bin ytlye kadar iki aylık idare edecek bişiler bana bildirin lütfen :wiinkk:
evet eray bahsetti biraz da baya fazla çıkmış. adamım bari ybr al da bişeye benzesin. napcan racingi. görüyon her tarafta va işte. ya da alcaksan ybr250 ya da cbf 250 al paran varsa eğer
hem 1000ytlye kadar diyon hemde 600rrdan bahsediyon:silent:
Evet dündü hmz 26 saol teşekkürler
Yok eray çok kısa dönem 1 ay acemi 1ay usta birliği![]()