[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
yaw bizde gökhan abiyle bi gemlki kumla karacaali narlı yapıp geri geldik:p
ahmetçim tmm bozdağda gün batımını izlemek güzel ama bide geemlikte aşıklar tepesinde izlemek var onu:cat:
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
arkadaşlar ilginize teşekkürler motora binipte beni tanımayan az insan vardır.ben yıllardır bu işteyim.bu arada msn adresim [email protected] görüşmek üzere hepinizi bekliyorum
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
:)

hemen msn ye ekleyelim salim ağbimizi:) ağbi ya motor düştükten sonra çok ses gelmeye başladı vidaların hepsinin birden bu kadar gevşemesi normal mi:(
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Bursa, Gemlik, İnegöl, Kumla, Karacaali, Narlı... dolu dolu süper ötesi yaklaşık 450kmlik mükemmel bir gündü dün Canım kardeşim Umut'a Buradan tekrar teşekkür ediyorum:rendeer:

Dipnot: Merak edenler için resim ve videolar pek yakında mt eskişehir'de yayına sokulacaktır saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
gökhan abi bi ara yolla fotolarıda koyalım.tekne videosunuda yolla onuda koyalım:D:D


oğuzhan abii sen nerden çıktın.nerdesin? nerelerdesin?geldinmi yoksam
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Evet umutcum yeni geldim askerlik sonsuza kadar bitti en azından öyle dediler
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
hoşgeldin oğuzhan..
sessiz sedasız gittin,sessiz sedasız geldin:)

Teşekkür ederim kardeşim böylesi iyi oldu.Harekat bitince benide yolladılar.Hatta geleceğimi ailemde bilmiyodu evin anahtarları yanımdaydı birden açtım kapıyı girdim,beni gördüklerinde feryat çığlık falan filan ama hepsi çok sevindi.Heralde babamda özlemişki aramızdaki bütün buzlar bi çırpıda eridi :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Evet umutcum yeni geldim askerlik sonsuza kadar bitti en azından öyle dediler

Hoşgeldin oğuzhan :rendeer: Dün yada önceki gün sizin dükkanın oradaki lastikçide gördüm gibi seni çay içiyordun ama emin olamadım arabayla geçiyoduk duramadım da....Hadi geçmiş olsun mu denir ne denirse artık :)

Gökhan abi fotoğrafları bekliyoruz baya gezmişsiniz :wiinkk:
Bu arada motordaki hasar çok fazla çıktı o yüzden yeni motor bakıcam şöyle temmuz ağustosa kadar idare edecek bişi scooter falan mı alsam idaretten diyorum...Gözünüze çarpan motor ilanı olursa şöyle bin ytlye kadar iki aylık idare edecek bişiler bana bildirin lütfen :wiinkk:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
HERKESE SELAMUNALEYKÜM MİLLET :rendeer:

oğuzhan h.g sen kısa dönemmi yaptın askerliğini

Hoşgeldin oğuzhan :rendeer: Dün yada önceki gün sizin dükkanın oradaki lastikçide gördüm gibi seni çay içiyordun ama emin olamadım arabayla geçiyoduk duramadım da....Hadi geçmiş olsun mu denir ne denirse artık :)

Gökhan abi fotoğrafları bekliyoruz baya gezmişsiniz :wiinkk:
Bu arada motordaki hasar çok fazla çıktı o yüzden yeni motor bakıcam şöyle temmuz ağustosa kadar idare edecek bişi scooter falan mı alsam idaretten diyorum...Gözünüze çarpan motor ilanı olursa şöyle bin ytlye kadar iki aylık idare edecek bişiler bana bildirin lütfen :wiinkk:

vitesli al scooterla ugrasma emok a gıderken bastınmı gıdecek motor lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Evet dündü hmz 26 saol teşekkürler

Yok eray çok kısa dönem 1 ay acemi 1ay usta birliği :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Teşekkür ederim kardeşim böylesi iyi oldu.Harekat bitince benide yolladılar.Hatta geleceğimi ailemde bilmiyodu evin anahtarları yanımdaydı birden açtım kapıyı girdim,beni gördüklerinde feryat çığlık falan filan ama hepsi çok sevindi.Heralde babamda özlemişki aramızdaki bütün buzlar bi çırpıda eridi :)

hoşgeldin kardeşim. sefalar getirin :) dükkana urarım bi ara :) tabi hemen işbaşı yapmazsın heralde :queen::queen::queen:

Evet dündü hmz 26 saol teşekkürler

Yok eray çok kısa dönem 1 ay acemi 1ay usta birliği :D

nası oluyo yav :mrgreen::mrgreen:

Bu arada motordaki hasar çok fazla çıktı o yüzden yeni motor bakıcam şöyle temmuz ağustosa kadar idare edecek bişi scooter falan mı alsam idaretten diyorum...Gözünüze çarpan motor ilanı olursa şöyle bin ytlye kadar iki aylık idare edecek bişiler bana bildirin lütfen :wiinkk:

evet eray bahsetti biraz da baya fazla çıkmış. adamım bari ybr al da bişeye benzesin. napcan racingi. görüyon her tarafta va işte. ya da alcaksan ybr250 ya da cbf 250 al paran varsa eğer :):):)

hem 1000ytlye kadar diyon hemde 600rrdan bahsediyon:silent:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
evet eray bahsetti biraz da baya fazla çıkmış. adamım bari ybr al da bişeye benzesin. napcan racingi. görüyon her tarafta va işte. ya da alcaksan ybr250 ya da cbf 250 al paran varsa eğer :):):)

hem 1000ytlye kadar diyon hemde 600rrdan bahsediyon:silent:

Abi 1000 YTL şu an için yani uyduruk bi motor alıcam şimdilik hem 1000 YTL'ye kim bulmuş 600rr :queen: varsa banada söyleyin :queen: :wiinkk: Şu sıralar yani temmuza kadar aslında babamın aklında bi motor alma fikri yok ama ben diyorum hani 1.000-1.250 YTL arası güzel idare etcek bişi bulursam alıyım diyorum temmuza kadar kullanırım temmuzda büyük cc bakıcam artık :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst