[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Selam Tekrar Herkese...ben Orhan Yurtsuz... Anadolu üniversitesi Endüstri Mühendisliği Son Sınıf öğrencisiyim...aslen Manisalıyım...bahçelievler Mah..aytaç Caddesi üzerinde Oturuyorum...eğer Bi Tigerin üstünde Yuvarlak Bişey Görürseniz Işte O Benimdir...herkse şimdiden Tekrar Selammm

ya sen geçen serviste denkgelen değilmisin ? motoruna baktırıyodun irfan abinin orda ?
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
:=)

doğrudur ağbi... irfan ağbiye baktırıyodum motoru ilk bakım diye...:) seninle tanışmıştık senin için parça bulmaya mı ne gitmişti senin motorla galiba eğer bende yanlış hatırlamıyorsam...irfan ağbi yoktu ikimizde beklemiştik...doğru hatırlıyor muyum yoksa yaşlandım mı:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hatta ben anlatmıştım sana motoru tanıyorum diye :) selesi fila söküktü demi :) sen şarzlı'yla gelmiştin dimi :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
gündür sonu 5-6 rakamlı msn adresleri eklemesi geliyor. genelde isim soyisim ve 5-6rakamdan oluşan. sonra sanki karşındakiyle konuşuyormuş gibi site linki gönderiyor. sakın eklemeyi kabul etmeyin ya da kabul edin ama linke tıklamayın. az önceki varsayılan konuşmayı gösteriyorum ize... güyaa adı çiçek...

Abi banada dadandıılarr biraz stres attım bende sövve sövve :queen:

defender2023 ::hosgeldi Arkadaşım aramıza
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
:)

evet ağbi doğru bildin... bu arada arkadaşlar benim bide şarjlı motosiklet mi dersiniz bisiklet mi o size kalmış ama ben çirkinn tosbaa diyom kısaca ona ondanda var bazen tigerla bazen onunla geziyorum...
arkadaşlar msn den arkadaşlarınızdan sizinle normal konuşma yapmadan gelen arkdaşım nasılsın gibi bir yazıdan sonra gelen linke tıklamayın yoksa aynı hastalığa sizin bilgisayarda yakalanır ve virüsü üreten kişi sizin adres defterinizden sizin haberiniz olmadan diğer kişilere mail ve msn yazışmaları atar...ve ayrıca bildiğiniz arkadaşlarınızdan dahi gelse güvenmediğiniz mail içeriklerini açmayınız...yoksa yine taşıyıcı olursunuz...yani trojen yada virüsü yersiniz afiyetle...böyle ufak şeylere dikkat edersek hiç birimiz yemeyiz...:) şahsen ben çok yedim de...:queen:
bu arada hoşgeldin diyenb bütün arkadaşlara hoşbulduk diyor sewgilerimi iletiyorum...yapabileceğim herşeyde kapım sonuna kadar açıktır...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hoşgeldin kardeş salim ustanın orada tanışmıştık benim dül dül tamirdeydi hatırlarsın bu pazar hava iyi olursa sakar ılıcalarında mangal yapalım diyoruz birbirimize tel vermiştik telden yada buradan haberleşiriz gidecek olursak


boş olan arkadaşlar varsa bügünde bi keskin yapacağım saat13 gibi yola çıkacağım dolana dolana esk'e döneceğim isteyenler katılabilir..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hoşgeldin kardeş salim ustanın orada tanışmıştık benim dül dül tamirdeydi hatırlarsın bu pazar hava iyi olursa sakar ılıcalarında mangal yapalım diyoruz birbirimize tel vermiştik telden yada buradan haberleşiriz gidecek olursak


boş olan arkadaşlar varsa bügünde bi keskin yapacağım saat13 gibi yola çıkacağım dolana dolana esk'e döneceğim isteyenler katılabilir..

Hayırlı yolculuklar abi tekerin düz bassın...:cat:Bende bugün ve yarın arkadaşın doğumgünü nedeniyle çukurhisar taraflarında bir bağ evinde olucam o yüzden bugünkü ve yarınki programlara katılamıcam hoş ztn motor yok ama artçı olarak gelirdim :cherry: Bi dahaki sefere inşallah :cat:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
teşekkür

çok sağol bora ağbi...ama benden kötü bi haber iki gün önce geri zekalı bir dolmuşçu yüzünden kaza yaptım motor uzun yola gelemez zannımca...bendeki de şans olsa şaşarım zaten...ağbi bir dahaki gezilere inşallah hep beraber çıkarız....saygılarla...
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
Selam Arkadaslar Ben Basaran Motor Salim Uzun Tanısmak Için Hepinizi Bekliyorum Derman Caddesinde Akar Sokagın Kösesindeyim Gruptaki Arkadaslara Indirimli Fiyatlarla Calısacagım Referans Arkadaslarım B Baday Defender 2023 Keewaycı Durmus Gelin Tanısalım Cayımızı Içelim Saygılar Basaran Motor
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
hoşgeldin...

vay salim AĞBİM HOŞGELDİN...ağbiler salim usta manyak bi ustadır...valla motoru görür görmez hastalığını söyledi korktum adamdan ya:) bugün de yanına gitcem birazdan....
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
keskine gittim gezdim geldim gitmeden eray'la beraber salim ustanın oradaydık birkaç dakka takıldık az sonrada carrefour a motosiklet için gozluk almaya gideceğim gelirsen konusuruz salim ustanın dükkanında
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ohoooo millet uçmuş mahabbete sınr yok maaşallah.Allah bozmasın bu sıkı muhabbetleri.yeni katılanlar hoşgeldiniz sefa getirdiniz inş. en kısa zamanda tanışmak ümdiyle...

yorucu geçen günlerin arasında bi bozdağ yapayım ddim süper oldu.herkese tavsiye ederim valla saat 16 gibi gidin hem güneşin ufak ufak alçaldığını hemde masmavi gökyüzünün güzelliğini görün derim.tamamen pozitif enerjiyle doldum:cat:hatta kan grubum A Rh(-) iken (+) oldu bile diyebilirim:queen:
herkese iyi akşamlar olsun...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
headhunter251, torento1987, genc26mt


to to to torento mu yazıyo bana mı öyle geliyo::fool::
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
selam arkadaslar
dominos pizza da kalan son mt temsilcisi olarak bu görevden ayrıldıgımı kamuoyuna bildiririm.
saygılarımla....
:mrgreen:
nisan da askere gideceğim o zamana kadar özgürüm.
artık gelsin geziler. ben en az 5 il gezmeyi düşünüyorum ybr ile..
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
arkadaşlar unutmadan yol yardımı yapabilirim sorun küçük ise yerinde giderebilirim.BAŞARAN MOTOR YOL YARDIM TEL ; 0 505 914 36 85 hepinize iyi yolculuklar
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaşlar unutmadan yol yardımı yapabilirim sorun küçük ise yerinde giderebilirim.BAŞARAN MOTOR YOL YARDIM TEL ; 0 505 914 36 85 hepinize iyi yolculuklar


valla sen büyük nimetsin salim abi hiç unutmuyorum ılıcaya kadar gelip yeni zincir takmanı işin aslı umutsuzdum gelmezsin sandım ama geldin :mrgreen:

len ahmet hana akü nerde::eviiil::
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
43
Salim ustacım merhaba seni burda görmek ne kadar güzel tabi buda kim diyosundur ben serdar kendine iyi bak ustacım bundan sonra herhalde yol yardımlarında karşılacagız bi orda karşılaşmadık neyse ustaların ustası (anladın sen onu ) saglık sıhat ve hayırlı işler dilerim ustacım .:cat: ::hosgeldi
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Abi banada dadandıılarr biraz stres attım bende sövve sövve :queen:

vay süleyman kardeşim nasılsın rx nasıl :mrgreen::) evet o açıdan güzel oldu bana da neler yazdım da eklemdedim buraya :queen:

Selam Arkadaslar Ben Basaran Motor Salim Uzun Tanısmak Için Hepinizi Bekliyorum Derman Caddesinde Akar Sokagın Kösesindeyim Gruptaki Arkadaslara Indirimli Fiyatlarla Calısacagım Referans Arkadaslarım B Baday Defender 2023 Keewaycı Durmus Gelin Tanısalım Cayımızı Içelim Saygılar Basaran Motor

hoşgeldin.tamamdır abi. urarım ben arada. durmuş bora bizim ekipten işte zaten
:cat:
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
headhunter251, torento1987, genc26mt


to to to torento mu yazıyo bana mı öyle geliyo::fool::

ahanda :queen::queen::queen:

selam arkadaslar
dominos pizza da kalan son mt temsilcisi olarak bu görevden ayrıldıgımı kamuoyuna bildiririm.
saygılarımla....
:mrgreen:
nisan da askere gideceğim o zamana kadar özgürüm.
artık gelsin geziler. ben en az 5 il gezmeyi düşünüyorum ybr ile..

vaay engin'im selamlar sana da. ybryi satcanmı bek ben arayışa girdim şuanda baya bi göz atmaktayım fiyatta anlaşırsak alırım. :)

arkadaşlar unutmadan yol yardımı yapabilirim sorun küçük ise yerinde giderebilirim.BAŞARAN MOTOR YOL YARDIM TEL ; 0 505 914 36 85 hepinize iyi yolculuklar

abi şimdi ne desemki. :queen::queen: hizmetin için teşekkürler ama inşallah gerek duymayız diyesim var da dilim varmıyo :mrgreen::mrgreen::queen::queen::cat::cat: bora abi bahsetmişti senden:wiinkk::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst