[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Bizim mesajlar yine buhar olmuş uçmuş :silent: İki gündür bi Bora abiden bi benden bi İsmail abiden mesaj çalıyor modlar ya :) O kadar da maçın 90+7 dklık özetini vermiştim izlemeye doyamayan tekrar okumak isteyen olursa diye :cherry: Nese sağlık olsun...Bu arada film muhabbeti nedir???Recep İvedik mi:silent: Son zamanda herkes ondan konuşuyorda...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Bizim mesajlar yine buhar olmuş uçmuş :silent: İki gündür bi Bora abiden bi benden bi İsmail abiden mesaj çalıyor modlar ya :) O kadar da maçın 90+7 dklık özetini vermiştim izlemeye doyamayan tekrar okumak isteyen olursa diye :cherry: Nese sağlık olsun...Bu arada film muhabbeti nedir???Recep İvedik mi:silent: Son zamanda herkes ondan konuşuyorda...


modlar 2 gündür iyi tras yaptı topıce
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
modlar 2 gündür iyi tras yaptı topıce

Sinek kaydı :wiinkk: :queen:

Ya harika bi fotomontaj programı geçti elime saatlerdir uğraşıyorum harika şeyler çıkıyor ya...Eğer isteyen olursa güzel kızların yanına sizi montajlayabilirim :mrgreen: Buyrun bi tane resim...Baya güldüm kendimi öyle görünce :mrgreen:
heytbeqs7.jpg
hayyavrummk2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
herkese selam

Herkese Selam Arkadaşlar...izninizle Bende Benim Bebekle Aranıza Katılmak Istiyorum...bebek Biraz Büyüdü Ama Kanuni Tiger 250 Cc Oldu:)
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
Hoşbulduk

burda okuyorum ayrıca okulun yemekhanesinde çalışıyorum...yazında düğün fotoğrafçılığı falan yapıyorum...çok kısa bir süre sonra bende motorumun fotoğraflarını çekip buraya koyacağım...
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
burda okuyorum ayrıca okulun yemekhanesinde çalışıyorum...yazında düğün fotoğrafçılığı falan yapıyorum...çok kısa bir süre sonra bende motorumun fotoğraflarını çekip buraya koyacağım...

Günaydın Eskişehir MT.
Bugünde hava fena değil. sabah motora bi bakayım çalışacakmı diye çalıştı:cherry: bende atladım işe geldim. artık böyle.

defender aramıza hoşgeldin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin defender2023 :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
teşekkür

hoşbulduk arkadaşlar...tüm mt cilere günaydın şimdiden...biraz fazla konuşan bi kardeşiniz de geldi aranıza:) kovulana kadar yolu var:):queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi akşamlar eskişehir mt
havalar düzeliyor hadi yollarda yoksunuz sadece racing ciler var ortalıkta
zamanı geliyor artık motosikletlerin BAŞARAN MOTOR salim abi de katılmış bizim kervana hayırlı uğurlu olsun artık 7 gün 24 saat yol yardımımızda var demektir

selam ve saygılarla....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Herkese Selam Arkadaşlar...izninizle Bende Benim Bebekle Aranıza Katılmak Istiyorum...bebek Biraz Büyüdü Ama Kanuni Tiger 250 Cc Oldu:)[/QUOTE


arkadaşım h.g aramıza tiger 250 cc harika bir makinedir adını versen daha iyi tanış olacaz

ya bu motorla napçam ben ocağımı söndürdü şerrrrefsizim:p

defender hoş geldin.

japona biniyorum diye hava atmaya benzemez burakcım onların masrafı kalın olur neyse saglık olsun duzelır inş

iyi akşamlar eskişehir mt
havalar düzeliyor hadi yollarda yoksunuz sadece racing ciler var ortalıkta
zamanı geliyor artık motosikletlerin BAŞARAN MOTOR salim abi de katılmış bizim kervana hayırlı uğurlu olsun artık 7 gün 24 saat yol yardımımızda var demektir

selam ve saygılarla....
,



kim çıkmıyo lem memleketı 4 donuyorum her gece kimseler yok neyse gelecek olursa ya doktorlar da yada etipark ,adaların bir yerınde yayılmıs olurum

ii geceler ben gezmeye çıkıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386

valla kötü girmiş faruk. bodoslama dalmış bee:pr::pr:

hoşbulduk arkadaşlar...tüm mt cilere günaydın şimdiden...biraz fazla konuşan bi kardeşiniz de geldi aranıza:) kovulana kadar yolu var:):queen:

hoşgeldin defender. hangi okulda ya da ünv.tede çalışıyon kendinen bahset biraz. adın nerde oturyon filan işte...:mrgreen:

Aynen yaw ertesi gün yanak ve karın kaslarım hamlamıştı :queen::queen::queen: süper bir gündü :cat:

ben bidaha gitcem oraya gökhanım.sen özelden bana cep no gönderiver boş bi anında kaydediyim seni.:cat::cat::cat:

çok önemli not: arkadaşlar bana son 2-3 gündür sonu 5-6 rakamlı msn adresleri eklemesi geliyor. genelde isim soyisim ve 5-6rakamdan oluşan. sonra sanki karşındakiyle konuşuyormuş gibi site linki gönderiyor. sakın eklemeyi kabul etmeyin ya da kabul edin ama linke tıklamayın. az önceki varsayılan konuşmayı gösteriyorum ize... güyaa adı çiçek...

**********
C·sinanC·:
hoşgeldin
CICEK:
diğer adresimi engellemişsin hayırdır? www.******.info dan baktım
CICEK:
neyse uzatmaya gerek yok :(
C·sinanC·:
hadi ordan sende reklamcımısın
CICEK:
ben de şimdi seni engelliyorum bir daha yazma bana. inanmıyorsan
www.*******.com dan dene gör.
ba baaayy
C·sinanC·:
bende yedim tabi kaybol gözüm görmesin seni....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
işte ben

Selam Tekrar Herkese...ben Orhan Yurtsuz... Anadolu üniversitesi Endüstri Mühendisliği Son Sınıf öğrencisiyim...aslen Manisalıyım...bahçelievler Mah..aytaç Caddesi üzerinde Oturuyorum...eğer Bi Tigerin üstünde Yuvarlak Bişey Görürseniz Işte O Benimdir...herkse şimdiden Tekrar Selammm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst