Herkese Selam Arkadaşlar...izninizle Bende Benim Bebekle Aranıza Katılmak Istiyorum...bebek Biraz Büyüdü Ama Kanuni Tiger 250 Cc Oldu

[/QUOTE
arkadaşım h.g aramıza tiger 250 cc harika bir makinedir adını versen daha iyi tanış olacaz
ya bu motorla napçam ben ocağımı söndürdü şerrrrefsizim
defender hoş geldin.
japona biniyorum diye hava atmaya benzemez burakcım onların masrafı kalın olur neyse saglık olsun duzelır inş
iyi akşamlar eskişehir mt
havalar düzeliyor hadi yollarda yoksunuz sadece racing ciler var ortalıkta
zamanı geliyor artık motosikletlerin BAŞARAN MOTOR salim abi de katılmış bizim kervana hayırlı uğurlu olsun artık 7 gün 24 saat yol yardımımızda var demektir
selam ve saygılarla....
,
kim çıkmıyo lem memleketı 4 donuyorum her gece kimseler yok neyse gelecek olursa ya doktorlar da yada etipark ,adaların bir yerınde yayılmıs olurum
ii geceler ben gezmeye çıkıyorum