- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,000
ne güzel motorla geziyodum kar başladi bendeki şansa bak :salut:
Ben eve attım kendimi bi baktım beyaz beyaz düşüyor karlar:queen:Saat 11 civarı hava ısınır gibi olmuştu ne güzel heveslenmiştim dolaşıcam diye ama kurstan çıktığımda hava çoktan soğumuştu bile bir iki tur atıp girdim eve
201.Saydayız:queen::queen: